Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:53:09 GMT

۲۸ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در سرخه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۵۴۴۹

۲۸ عنوان ویژه برنامه دهه فجر در سرخه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی عبداللهی ظهر دوشنبه در نشست خبری تبیین برنامه‌های دهه فجر سپاه سرخه به میزبانی سالن جلسات ناحیه مقاومت این شهرستان، ضمن بیان اینکه ۲۸ عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر تدوین شده است، تاکید کرد: یکی از این برنامه‌های شاخص، برگزاری ده‌ها عنوان نشست بصیرتی در فضای مجازی با حضور جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محله محوری و مسجد محوری با مخاطبان جوان و به‌کارگیری فضای مجازی ارکان و محورهای اصلی برنامه‌ریزی ایام الله دهه فجر سال جاری در سرخه بوده است، تاکید کرد: با توجه به این رویکرد بیشتر برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های دهه فجر شهرستان در پایگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه تبیین دستاوردها و موفقیت‌های ۴۲ ساله انقلاب اسلامی را موضوع نشست‌های بصیرتی ویژه ایام الله دهه فجر شهرستان دانست و تاکید کرد: شعار محوری برنامه‌های سال جاری «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» تعیین شده است.

عبداللهی نهضت خدمات مومنانه شامل توزیع و تأمین بسته‌های معیشتی، کمک هزینه تحصیلی، جهیزیه و… در زمره دیگر برنامه‌های دهه فجر سال جاری در سطح پایگاه‌های مقاومت سرخه است، ابراز داشت: این برنامه‌ها با مشارکت‌های مردم ولایتمدار و نوع دوست شهرستان سرخه و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های مردم‌نهاد و مردم صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه جوانان بیشترین گروه مخاطبان برنامه‌های دهه فجر سال ۹۹ را در شهرستان سرخه به خود اختصاص داده‌اند، تاکید کرد: بخشی از برنامه‌ها به همت پایگاه‌های بسیج خواهر و برادر حوزه‌های مقاومت و بخشی دیگر نیز به همت اقشار بسیج و سپاه شهرستان به عنوان پشتیبان و تسهیل‌کننده برنامه‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سرخه با بیان اینکه ۱۲۸ برنامه جنبی ذیل ۲۸ عنوان ویژه برنامه اصلی نیز در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: غبارروبی مزار شهدا و سرکشی از خانواده شهدا، رژه موتوری و اقتدار و.... در زمره دیگر برنامه‌هایی هستند که در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شوند.

کد خبر 5136537

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی عبداللهی انقلاب اسلامی ایران دهه فجر بسیج سپاه استان سمنان دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شهرستان کرج بوشهر شیراز لیگ برتر فوتبال ایران شهرکرد عکس استانها برنامه های دهه فجر ایام الله دهه فجر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر امور خواهران سازمان بسیج دانش آموزی  آذربایجان غربی    گفت: با توجه به اهمیت نقش بانوان و دختران در تحکیم پایه­‌های نهاد مقدس خانواده و نهادینه نمودن ارزش های اخلاقی در جامعه و هجمه­‌های فراوان دشمنان علیه این قشر حساس بسیج دانش آموزی استان در نظر دارد ویژه برنامه هایی را با عنوان «گلبرگ آفرینش» برگزار خواهد کرد.

ملائکه اسلام پرست، با بیان اینکه برنامه های روز دختر همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت برگزار خواهد شد، افزود: این ویژه برنامه‌ها از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در سراسر استان اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه ای ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با اجتماع ۳ هزار نفری دختران در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار خواهد شد که تبرک پرچم مرقد حضرت معصومه (س) از برنامه های جنبی این اجتماع خواهد بود.

  اسلام پرست بیان کرد: هویت بخشی به دختران و تبیین چگونگی نقش آفرینی آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، توجه به رسالت خطیر دختران در خانواده و تقویت پیوندهای درون خانوادگی و نقش دادن به دختران در مواجه با مقوله های مختلف اجتماعی چون عفاف و حجاب، ولایت فقیه، وفاق و همدلی امت اسلام در برابر جبهه کفر به عنوان عرصه های مختلف فردی و اجتماعی برای نقش­ آفرینی دختران از محورهای محتوایی برنامه ها است.

وی  راه اندازی پویش ( از و به )، ویژه برنامه حمایت و همدردی دختران دانش آموز از کودکان و زنان غزه، اکران سراسری فیلم اخت الرضا درمدارس، دهکده فرهنگی پرنیان و برگزاری اردوی یک‌روزه در بقاع متبرکه را از جمله برنامه های پیشنهادی در این ایام عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان