Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، همزمان دومین روز از دهه مبارکه فجر چهار طرح بهداشت و درمان در بابل به بهره برداری رسید که افزایش تخت های مراقبت های ویژه بیمارستان آیت الله روحانی بابل با افزایش هشت تخت، به ۶۸ تخت مراقبت های ویژه رسیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در حاشیه بهره برداری از این تخت ها به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به نیاز اساسی بیمارستان آیت الله روحانی بابل به تخت های مراقبت های ویژه برای بیماران کرونایی و همچنین بیماران غیرکرونایی این هشت تخت در بیمارستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: علاوه بر این هشت تخت آزمایشگاه سلولی و ملکولی و بخش پی سی آر بیمارسان آیت الله روحانی بابل با اعتبار 6 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: افتتاح مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی بابل که در زمینی به مساحت ۲۹۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان افتتاح شد از جمله طرح های مهم دیگری برای دانشگاه علوم پزشکی بابل بوده است که افتتاح شد.

وی بیان کرد: این مرکز دارای سالن اصلی با یکصد جایگاه برای برگزاری آزمون، اتاق دیتا، سنتر، اتاق مانیتورینگ ، اتاق اداری و اتاق دیزل ژنراتور می باشد.

شهرستان بابل با جمعیت ۵۴۰ هزار نفری یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های مازندران است که دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

 این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران می باشد.

برچسب‌ها مازندران بابل دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران بابل دهه فجر مازندران بابل دهه فجر اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی بابل مراقبت های ویژه آیت الله روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود