Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@16:21:00 GMT

14 نفر در اصفهان قربانی قاتل خاموش شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۵۷۳۱

14 نفر در اصفهان قربانی قاتل خاموش شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، غفور راستین با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۱۹۰ هزار و ۸۳۸ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند، اظهار داشت: از مجموع آن‌ها ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ مورد مربوط به حوادث غیررانندگی و ۴۵ هزار و ۳۳۸ مورد حوادث رانندگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۳۲ هزار و ۴۲۱ مورد در مناطق شهری و ۱۲ هزار و ۹۱۷ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان پنجمین روز از بهمن ماه جاری ۳۹۵ مورد مسمومیت با منوکسیدکربن به ۱۱۵ استان اصفهان گزارش شد، گفت: از این تعداد ۳۸۱ نفر با دریافت خدمات درمانی اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل حادثه درمان و یا توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و از مجموع مسموم شده‌ها در این مدت ۱۴ نفر جان خود را از دست دادند.

راستین خاطرنشان کرد: در ۱۰ ماهه امسال بالگرد امدادی اورژانس ۳۳ بار به مأموریت اعزام و ۵۳ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد و از مجموع این مأموریت‌ها ۱۶ مورد مربوط به تصادفات رانندگی و ۴ مورد انتقال مادر باردار به بیمارستان بوده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه تماس‌های برقرار شده با ۱۱۵ اصفهان از اسفند سال ۹۸ تا پایان دی ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است، گفت: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۵۳ پایگاه امدادی شامل ۷۷ پایگاه شهری، ۷۵ جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۹ اتاق فرمان برخوردار است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان مسمومیت با منوکسیدکربن بالگرد امدادی اورژانس حوادث رانندگی فوریت های پزشکی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.   سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.   وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.   مدیر مرکز حوادث دانشگاه بر ضرورت رعایت اصول ایمنی و بررسی استاندارد‌های لازم در خصوص وسایل گازسوز و پرهیز از انجام اقدامات غیر اصولی و غیر استاندارد تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس