Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی گل‌محمدی روز دوشنبه در آیین معارفه مسوول جدید بسیج رسانه مهریز افزود: رسانه‌های گروهی در اصل ابزار قدرت و اقتدار ملی هستند و باید به دور از وابستگی جناحی با استفاده از نیروهای انقلابی و متعهد برای تقویت جبهه رسانه‌ای نظام تلاش کنند.

وی، مطالبه‌گری صحیح و منطقی برگرفته از علم و آگاهی را از مهمترین ماموریت مهم فعالان رسانه و خبرنگاران در راستای تحقق اهداف جامعه به سمت تعالی بیشتر ذکر کرد و گفت: باید توسط اصحاب رسانه  و این تشکل انقلابی مفاهیم انقلاب به صورت هنرمندان به نسل جدید منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امام جمعه مهریز با قدردانی از خبرنگاران و رسانه‌های گروهی که در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی وظیفه اطلاع‌رسانی را انجام می‌دهند گفت: جابه‌جایی شعارهای انقلاب اسلامی توطئه جدید استکبار در عصر حاضر است  و مهمترین وظیفه مقابله با آن به عهده اصحاب رسانه است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی با اشاره به اهمیت جایگاه مهم رسانه‌های گروهی در انتقال به موقع اخبار و گزارشات و هدایت افکار عمومی افزود: عصر کنونی به دلیل فراوانی اطلاعات و دانش ارتباطات و فضای مجازی از جایگاه بس والایی برخوردار است .

وی به اهمیت بصیرت‌افزایی توسط رسانه‌ها برای مقابله با اهداف فرهنگی  و تهدید نرم  در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: خبرنگاران و فعالان فضای مجازی رسالتی سنگین در تقابل نظری با بیگانگان دارد و باید بیش از گذشته با همگرایی در برابر توطئه‌های رسانه‌ای مجهز شود.

در پایان با قدردانی از ابوالفضل ابویی به جای وی مرتضی منصوری به عنوان مسوول دفتر بسیج رسانه مهریز معرفی شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد رسانه فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد رسانه فضای مجازی اخبار کنکور فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • جشن فارغ‌التحصیلی با فضای ضد جنگ غزه در دانشگاه میشیگان آمریکا
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی