Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، اتاق عقد حرم بانوی کرامت به مدت دو روز میزبان ویژه زوج‌های جوان برای پیوند عقد ازدواج است.

بر اساس این گزارش این میزبانی از روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ماه لغایت چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه یعنی یک روز قبل از میلاد و روز میلاد حضرت زهرا(س) است.

اتاق عقد حرم بانوی کرامت با توجه به بروز بیماری کرونا به‌صورت محدود در روزهای دیگر فعالیت می‌کند و در ایام خاص و مناسبت‌های ویژه نیز از ۸ صبح تا غروب آفتاب میزبان زوج‌های جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتاق عقد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را دنبال می‌کند و ظرفیت اتاق‌ عقد ۱۰ نفر بوده و به هنگام ثبت‌نام زوج‌های جوان، فقط به ۱۰ نفر از میهمانان کارت ورود داده خواهد شد و استفاده از ماسک الزامی بوده و پذیرایی نیز به هنگام عقد ممنوع است.

همچنین رعایت فاصله اجتماعی توسط میهمانان ضروری بوده و چیدمان صندلی‌ها نیز بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده است و ضدعفونی فضای اتاق و صندلی‌ها نیز بعد از اجرای هر مراسمی به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: کرامت عقد زوج های جوان حضرت زهرا زوج های جوان اتاق عقد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی

فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای آماده سازی تیم ملی جوانان، جهت حضور در مسابقات جوانان جهان از دو کبدی کار بانوی استان قم دعوت نمود.

 خانم‌ها ثنا نامدار و فاطمه قهرمانی دو بانوی جوان کبدی کار استان قم در این اردو حضور دارند. استان قم برای اولین بار دو نماینده در اردوی تیم ملی کبدی دارد.

این اردو ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود.
خاطر نشان می‌شود مسابقات جهانی کبدی بانوان شهریور ماه سال جاری در هندوستان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد