Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@04:51:13 GMT

افزایش آمار مبتلایان کرونا در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۰۵۰

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از افزایش مبتلایان کرونا در استان طی۲۴ساعت اخیر خبر داد و گفت: آمار بستری ها هم اکنون ۲هزارو ۱۲۰نفر است در حالی که این آمار به ۱۸۰۰ نفررسیده بود. ناطقان: علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه طرح شهید سلیمانی که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر موج جدیدی از افزایش آمار کرونا را در استان تهران شاهد هستیم اظهار داشت: در حال حاضر ۲ هزار و ۱۲۰ نفر در مراکز بهداشتی و بیمارستان‌های استان بستری هستند در صورتی که این عدد به زیر ۱۸۰۰ نفر رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زالی با بیان اینکه تعداد مراجعات در بخش سرپایی به ۶ هزار و نفر رسیده است گفت: با مشاهدات کنونی از میزان آمارها باید اعلام کنیم که در آستانه ورود به خیز جدید ابتلاء به بیماری در استان تهران خواهیم بود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در خصوص برگزاری جشنواره فجر گفت: در این مراسم شاهد نقض پروتکل‌ها بوده‌ایم که میان مردم بازتاب بدی دارد و باید در این زمینه تمهیدی اندیشیده شود.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تهران افزود: این طرح در استان بسیار موفق بوده و توفیقات خوبی را شاهد بوده‌ایم مخصوصاً در حوزه شهرستان ملارد که فاقد بیمارستان است و بیماران مجبور بودند برای درمان به تهران مراجعه کنند لذا این طرح در این شهرستان به طور اخص موفق عمل کرده است.

زالی با بیان اینکه هم اکنون رعایت فاصله اجتماعی در استان تهران به ۷۳ درصد رسیده عنوان داشت: امیدواریم در این برهه حساس عادی انگاری صورت نگیرد و مردم و اقشار مختلف جامعه به رعایت پروتکل‌ها همچنان پایبند باشند. منبع: مهر برچسب ها: مبتلایان ، تهران ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مبتلایان تهران کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بازداشت بیش از ۲۰۰۰ معترض به جنگ غزه در دانشگاه‌های آمریکا تائید شد.

در همین ارتباط نیز، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست اعلام کرد طی دو هفته گذشته بیش از ۲۰۰۰ معترض به جنگ در غزه در جریان تظاهرات‌های دانشگاه‌های آمریکا بازداشت شدند.

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا از دو هفته پیش در دانشگاه‌های مختلف برای حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه آغاز شده و علی‌رغم سرکوب شدید پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا این تظاهرات ادامه دارد و الهام‌بخش اعتراض‌های دانشجویی در دیگر کشورهای جهان بوده است.

ساعاتی پیش شبکه «سی‌ان‌ان» هم اعلام کرد که پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا به تجمع و تظاهرات دانشجویان تگزاس حمله و ۱۸ دانشجو را با ضرب‌وشتم بازداشت کردند.

با اوج گرفتن اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی از لس‌آنجلس تا نیویورک در حمایت از مردم فلسطین در غزه، موج ضدصهیونیستی نوپا چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیروهای پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند.

از سوی دیگر، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در نخستین سخنرانی پس از اعتراضات گسترده دانشجویی در این کشور در حمایت از غزه که به خشونت و بازداشت شمار زیادی از دانشجویان منجر شده است، گفت که این اعتراضات او را وادار به تغییر سیاست آمریکا در منطقه نکرده است!

اعتراضات در دانشگاه‌های سراسر آمریکا روزهاست که پرتنش دنبال می‌شود و معترضان از برچیدن چادرهایی که در محوطه دانشگاه در حمایت از غزه برپا کرده‌اند، خودداری کرده و در نتیجه مدیریت دانشگاه‌ها خواستار ورود نیروهای امنیتی به داخل محیط‌های آموزشی شدند.

بایدن در نخستین سخنرانی پس از التهابات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا، در کاخ سفید گفت: اعتراضات در دانشگاه‌ها دو اصل بنیادی آمریکا را به بوته آزمایش گذاشت؛ نخستین اصل حق آزادی بیان و تجمع صلح‌آمیز و دومین اصل حاکمیت قانون است.

وی مدعی شد: هر دو باید حفظ و رعایت شوند. ما کشوری استبدادی نیستیم که مردم را ساکت و مخالفان را سرکوب کنیم. در عین حال، کشوری بی‌قانون هم نیستیم. جامعه‌ای مدنی هستیم و نظم باید حرف اول را بزند!

بایدن بدون اشاره به اعتراضات صلح آمیز دانشجویان که با برپایی چادر و شعارهای حمایتی از غزه، دست به تجمع و تحصن زده‌اند، مدعی شد: مخالفت ضرورت دموکراسی است اما مخالفت نباید به هرج‌ومرج و محروم کردن دیگران از حقوقشان منجر شود تا حدی که دانشجویان قادر به پایان ترم و تحصیلات دانشگاهی نشوند!

ادعاها و اظهارات بایدن درباره اعتراضات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا در حالی است که نیروهای امنیتی و پلیس این کشور با ورود خشونت‌آمیز به داخل دانشگاه‌ها، از گاز اشک‌آور و باتوم برای متفرق کردن معترضان استفاده و شمار زیادی را بازداشت کرده‌اند.

بایدن در ظاهر چند باری از اقدامات تل‌آویو انتقاد کرده اما واشنگتن هرگز تأمین تسلیحاتی رژیم صهیونیستی را متوقف نکرده است. جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه در حالی وارد هفتمین ماه می‌شود که اشغالگران تاکنون بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را که عمدتاً زنان و کودکان هستند، به شهادت رسانده است.

کد خبر 6095382

دیگر خبرها

  • افزایش آمار بازداشت معترضان به ۲هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • اشتغال فارغ التحصیلان، افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت