Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه آمار و ارقام لیگ ستارگان قطر با استفاده از قیمت بازیکنان در سایت ترانسفرمارکت تیم گرانقیمت لیگ را معرفی کرد که رامین رضاییان گرانترین مدافع راست این ترکیب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رامین رضاییان مدافع ایرانی تیم السیلیه در ترکیب تیم بازیکنان گران قیمت لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه آمار و ارقام لیگ ستارگان قطر با استناد به اطلاعات سایت «ترانسفر مارکت» اقدام به معرفی تیم گران قیمت لیگ ستارگان کرده است.

از میان بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ قطر، تنها نام رامین رضاییان در این تیم دیده می‌شود. رضاییان با ۵۰۰ هزار یورو، گران‌ترین مدافع راست لیگ ستارگان است و در ترکیب این تیم قرار داده شده. این مدافع ایرانی بازیکن تیم الدحیل است اما در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی راهی تیم السیلیه شد.

گران‌ترین بازیکن لیگ ستارگان، «ادواردو پریه‌را» وینگر برزیلی تیم الدحیل است و پس از او «یاسین براهیمی» (تیم الریان) با ۱۰ میلیون یورو است.

پنج بازیکن از تیم السد، دو بازیکن از الدحیل و یک بازیکن از تیم‌های العربی، الغرافه، الریان و السیلیه در ترکیب تیم گران‌ترین بازیکنان این فصل از مسابقات لیگ قطر قرار دارند.

الدحیل یکی از حریفان تیم استقلال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم هست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضاییان لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان رامین رضاییان رضاییان لژیونر پرسپولیسی لژیونر های ایرانی لیگ ستارگان قطر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو لیگ ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن