Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:32:44 GMT

۱۱ طرح نوسازی مدارس در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۲۵۴

۱۱ طرح نوسازی مدارس در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۴۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

کامران رهی روز دوشنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از طرح‌های دهه فجر نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تاکید کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد طرح ۵۹ کلاس و ۱۰ هزار و ۴۶۰ متر مربع به مجموعه فضاهای آموزشی استان افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل مدرسه روستای شیخ‌محمود اردل، مدرسه مشارکتی کنرک گندمان، آموزشگاه شبانه‌روزی زمانیان بروجن، مدرسه مشارکتی رسالت نقنه، مدرسه و سالن ورزشی شهرک الهیه بروجن، نمازخانه خیری شهید قاسم نادری بن، مدرسه خیری شادروان آرش عزیزی سورشجان، مدرسه خیری فروش پردنجان، سالن ورزشی گهرو و مدرسه روستای دهنو میلادی لردگان است.
وی یادآور شد: در دهه فجر سال‌جاری عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه خیری هوره شهرستان سامان آغاز می‌شود و این مدرسه خیری با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به وسعت ۹۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.
به گزارش ایرنا، همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۸۳ طرح با سه هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغال‌زایی ۴۶۰ نفر افتتاح و بهره‌برداری و همچنین عملیات اجرایی ۳۹ طرح جدید با ۸۵۰ میلیارد ریال نیاز اعتباری در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.

برچسب‌ها توسعه ایران اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری توسعه روستایی مدرسه سازی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران چهارمحال وبختیاری توسعه ایران چهارمحال وبختیاری توسعه روستایی مدرسه سازی دهه فجر اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری میلیارد ریال دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد

محمودی مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.

بیشتر بخوانید

پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر

وی با اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان هستند، افزود: پیگیری‌های لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.

محمودی اضافه کرد: زمان تقویم کوچ عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری