Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، غلامرضا سلیمانی امیری رئیس کل بیمه مرکزی ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت های بیمه ای مستقر در آبادان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز برای بازدید از شعب شرکت‌های بیمه‌ای و برسی فرآیند خدمات دهی و پرداخت خسارت به مردم، به شهرآبادان آمده‌ایم.

وی افزود: یکی از شرکت های  بیمه‌ای که امروز از آن بازدید به عمل آمد شرکت بیمه ایران معین بود که یکی از شرکت‌های خوب در صنعت بیمه است این  شرکت به دلیل کارهای بزرگ و تمرکز در مناطق آزاد و تجاری سراسر کشور فعالیت واثر بخشی بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل بیمه مرکزی بیان کرد: این شرکت طرح مهر ایران معین  را که طرح بسیار موثر و خوبی‌ست که در دوران کرونایی با توجه به شرایط اقتصادی مردم ارائه کرده است؛ افراد بیمه شوند می‌توانند با استفاده از این طرح عملاً وامی را بگیرند، این وام به نوعی وام قرض الحسنه که کارمزد صفر دارد بیمه نامه هایشان را صادر کنند.

سلیمانی گفت: در حالی که طبق قانون برای بیمه شخص ثالث مبلغ حق بیمه باید بصورت نقد پرداخت  شود ولی با این طرح به منظور حمایت از مردم در شرایط سخت کرونایی و رفاه حال آنان اجازه داده شده در قالب اقساط 12ماهه این مبالغ پس از صدور بیمه نامه  به بانک پرداخت شود.

وی افزود: علاوه بر بیمه اشخاص ثالث حتی برای صدور سایر بیمه‌ها تا سقف ۱۰ میلیون تومان مردم می‌توانند از این طرح  استفاده کنند طرح بسیار ارزشمندی است که این شرکت برای کمک به مردم در این شرایط کرونایی که درآمدها کاهش یافته است ارائه داده است  تبریک میگویم برای ارائه این طرح و امیدواریم این شرکت بیمه بتواند خدمات بیشتری را به مردم منطقه ارائه دهد.

 واحدهای مسکونی بیمه حوادث طبیعی می‌شوند

رئیس بیمه مرکزی در خصوص قانون تاسیس صندوق همگانی بیمه حوادث طبیعی اظهار کرد: تصویب این قانون چندین سال طول کشید؛ با توجه به شرایط جغرافیایی، کشورمان وبروز حوادث  مثل سیل، زلزله به منظور جبران بخشی از خسارت‌های مالی ناشی از حوادث طبیعی خوشبختانه امسال این لایحه تبدیل به قانون و ابلاغ شد.

وی گفت: با توجه به تصویب این قانون از سال ۱۴۰۰ برای کلیه واحدهای مسکونی کشور چه در روستاها و شهرها همه تحت پوشش بیمه حوادث طبیعی قرار خواهند گرفت به‌خصوص در استان خوزستان که استان سیل خیز نیز است منازل مسکونی مردم تحت پوشش حوادث طبیعی قرار می‌گیرد.

سلیمانی در ادامه بیان کرد: با این طرح  واحدهای مسکونی هموطنان در صورتی که دچار خسارت حوادث طبیعی شوند از طریق این صندوق پرداخت می‌شود.

رئیس کل بیمه مرکزی به مبلغ کم حق بیمه این طرح اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد حق بیمه توسط دولت در قالب یارانه و ۵۰ درصد به صورت اقساط در قبوض برق می آید که مردم پرداخت خواهند کرد در ازای آن تعهد خوبی از طرف صندوق عهده دار میشوند.

 لایحه اصلاحی برای ماده ۸ قانون اجباری شخص ثالث به مجلس ارائه شده است

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص ماده 8 قانون اجباری شخص ثالث که موجب نارضایتی دارندگان خودروهای نامتعارف شده و اینکه با افزایش قیمت خودروها حتی خودروهای ایرانی نیز جز خودروهای نامتعارف قرار گرفته شده است،بیان کرد:در خصوص خودروهای متعارف و نامتعارف موضوعی است که متاسفانه در زمان فعلی مسئله ایجاد کرده برای صاحبان خودرو با توجه به افزایش قیمت خودرو عملاً بحث ۲۲۰ میلیون تومان به عنوان مرز خودرو از لحاظ متعارف بودند معنا ندارد لایحه اصلاحی برای ماده ۸ به مجلس ارائه شده مجلس محترم در حال برسی است  ارائه شده کمیسیون انشاالله در هفته آینده تصویب شود و به صحن علی می آید و با این اصلاح بخشی از این موضوع حل شود.

رئیس کل بیمه مرکزی در پایان گفت: هدف اصلی ما در دهه فجر و حضور در این منطقه  این است که بینیم شرکت های بیمه ای و شعب های ما در بحث پرداخت خسارت خدمات خوبی به مردم ارائه می کنند، به‌خصوص در پرداخت خسارت برای ما بسیار مهم است که شرکت های بیمه حق  بیمه دریافت میکنند در زمان مناسب به مردم خسارت  پرداخت می شود.

وام قرض الحسنه برای ساکنان مناطق آزاد

داریوش محمدی مدیرعامل جدید بیمه ایران معین نیز اظهار کرد: ۱۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه بدون ضامن، کارمزد و سود در کمترین زمان برای تسهیلات بیمه شهروندان ساکن درمناطق آزاد در نظر گرفته شده است.

محمدی افزود: سقف تسهیلات در نظر گرفته شده در این رابطه ۱۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۱۲ قسط می باشد و همه بیمه‌های ثالث، درمان، عمر، سرمایه گذاری و تمام  رشته‌های بیمه‌ای را شامل می شود.

وی با بیان اینکه عموم شهروندان ساکن در منطقه آزاد اروند می توانند به شبکه نمایندگان و شعب بیمه ایران معین در  آبادان، خرمشهر و ماهشهر مراجعه کنند و با کمترین تشریفات اداری بیمه نامه قبلی خود را که در حال انقضا و یا منقضی شده است را با دریافت تسهیلات و به صورت غیر نقدی تمدید کنند.

انتهای پیام/72058

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه ایران حوادث طبیعی قیمت خودرو رئیس کل بیمه مرکزی غلامرضا سلیمانی امیری طرح مهر ایران معین رئیس کل بیمه مرکزی رئیس کل بیمه مرکزی بیمه حوادث طبیعی واحدهای مسکونی شرکت های بیمه بیمه ای ایران معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گزارش بازدید از محله جوادیه توسط آقای امانی ارائه خواهد شد، اظهار کرد: معاون فنی و عمرانی شهرداری هم درخصوص دو پروژه مهم یادگار امام (ره) و شهید شوشتری توضیحاتی ارائه خواهد داد. انتخاب قائم مقامان ذیحساب و ارائه گزارش حساب درآمد و هزینه نیز قرائت خواهد شد. همچنین اصلاحیه غرف و میادین در این جلسه بررسی می‌شود.

وی با اشاره به حواشی جلسه قبل شورا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شورایی که زنده است و قلب همه برای موضوعی مهم همچون حمل و نقل می‌تپد، می‌افتد و مسئله طبیعی است و نباید مهم قلمداد شود. مجلس زنده چنین مسائلی را هم دارد.

چمران گفت: ما در شرایط خاصی هستیم و برخی موارد مطرح شد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. متاسفانه موارد عنوان شده ضرر می‌زند. البته این موضوعات ربطی به شورا ندارد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها مطالب خوبی در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب منتشر کردند، یادآور شد: رسانه‌ها درخواست‌های مردم در مورد برگزاری نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه بین‌المللی را جویا شوند. دادستان کل کشور نامه بسیار خوبی به دولت ارسال کرده بود و فکر می‌کنم دولت باید این موضوع را پیگیری کند. البته وزیر صمت نسبت به این مسئله قول پیگیری داده است.

چمران با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه‌های رسمی پذیرفته شده است، تصریح کرد: بودجه خوبی برای تقویت و توسعه نمایشگاه شهر آفتاب در نظر گرفته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رئیس جمهور دریافت کرد
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند
  • چمران: در شورایی که زنده است اختلاف‌نظر طبیعی است
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد