Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی ندا شفیعی را به عنوان سرپرست اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب کرد.

در حکم منصور غلامی آمده است.

سرکار خانم ندا شفیعی

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکار عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و با توجه به نقش و اهمیت جایگاه خطیر روابط عمومی در دنیای ارتباطات، اطلاع رسانی، ارتباط مستمر با مردم و مسئولین و رسانه‌ها در راستای پاسخ‌گویی به مردم و نقش مهم و بی‌بدیلی که آن اداره کل در پیشبرد و اجرای راهبرد‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دولت محترم تدبیر و امید برعهده دارد، با همکاری و هماهنگی با کلیه معاونان و مدیران و همکاران وزارتخانه در اطلاع‌رسانی به موقع فعالیت‌های انجام شده توسط دانشگاهیان بویژه در حوزه توسعه علمی کشور و امور فرهنگی موفق و موید باشید.

همچنین وزیر علوم طی نامه‌ای ضمن موافقت با استعفای علیرضا عبداللهی‌نژاد مدیرکل سابق روابط عمومی، از زحمات وی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

ندا شفیعی، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات است که پیش از این معاون اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم روابط عمومی روابط عمومی وزارت علوم اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در گیلان

روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد: طی احکامی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار خمام و سرپرست بخشداری سنگر منصوب شدند.

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار گیلان، حسن آدمیت رسما به عنوان فرماندار خمام منصوب شد.

همچنین با صدور حکمی دیگر از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد نماینده عالی دولت در استان، فرهاد براتی نیز به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان منصوب شد.

آنها پیش از این با حکم استاندار گیلان سرپرست بودند.

همچنین با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، مصطفی داداش زاده به سمت سرپرست بخشداری سنگر شهرستان رشت منصوب شد.

او از نیرو‌های رسمی مجموعه وزارت کشور با ۲۱ سال سابقه کاری است و مسئولیت ریاست دفتر معاونین استاندار، کارشناس دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری و کارشناس آموزش حوزه ستادی استانداری گیلان را در کارنامه دارد.

پیش از این حسین محبتی عهده دار این سمت بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • انتصابات جدید در گیلان