Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ آزادگان با برگزار ۹ دیدار به اتمام رسید و نتایج جالب توجهی در آن رقم خورد که مهمترینِ آن پیروزی هوادار و شکست مس کرمان بود.

تیم فوتبال هوادار تهران در خرم‌آباد با تک گل امیرحسین فشنگچی از سد خیبر گذشت و با ۲۴ امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی جای گرفت. این تیم با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم جای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی حساس تیم مس کرمان در تهران با نتیجه ۲ بر یک مغلوب بادران شد تا با ۲۱ امتیاز و ۳ امتیاز فصله با هوادار در رده دوم قرار بگیرد. بابا محمدی در دقیقه ۱۷ مس را پیش انداخت اما در ادامه احسان پیرهادی و ایمان غلامی برای تیم میزبان گلزنی کردند و این تیم را با ۱۹ امتیاز به رده پنجم فرستاد.

نتایج دیگر دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

قشقایی شیراز ۱-۰ شهرداری آستارا

چوکا تالش ۲-۱ نود ارومیه

ملوان ۰-۰ خوشه طلایی ساوه

پارس جنوبی جم ۱-۱ استقلال ملاثانی

آرمان گهر سیرجان ۳-۱ گل ریحان البرز

رایکا بابل ۰-۲ فجرسپاسی شیراز

استقلال خوزستان ۰-۰ شاهین شهرداری بوشهر

برچسب‌ها لیگ آزادگان قشقایی شیراز شهرداری بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ آزادگان قشقایی شیراز شهرداری بوشهر لیگ آزادگان قشقایی شیراز شهرداری بوشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران زیر نظر مسعود شجاعی در این فصل احیا شد و آنها اکنون با انگیزه زیاد و شکلی دگرگون شده زیر نظر جوان‌ترین سرمربی لیگ تمرین می‌کنند.

هوادار در این هفته میزبان صنعت نفت آبادان است‌. این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و آبادانی‌ها باید مقابل هوادار که در هفته‌های اخیر هیچ شکستی را تجربه نکرده بودند قرار بگیرند.

هوادار امروز در زمین شماره ۲ آزادی تمرین با نشاطی را برگزار کردند. این تیم که در نیم فصل اول گزینه سقوط بود حالا وضعیت متعادلی در جدول دارد و به جمع هشت تیم جام حذفی راه یافته است.

بنفش‌ها با مسعود شجاعی طی ۱۳ بازی ۵ برد، ۶ تساوی و دو شکست را به ثبت رسانده‌اند که دو باخت آنها برابر دو تیم قدرتمند استقلال و تراکتور بوده است.

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • با انگیزه‌ترین هوادار فصل زیر نظر مسعود شجاعی
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!