Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار روح الله قنبری روز دوشنبه در نشست خبری ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این برنامه ها در تمامی رده های تحت امر این سپاه از جمله حوزه‌ها و پایگاه ها مقاومت بسیج، کانون های بسیج اقشار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی سپاه ناحیه روح الله از روز گذشته آغاز شده است، افزود: امسال به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی برنامه های تحت تاثیر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری اضافه کرد: اغلب برنامه های فرهنگی در خیابان ها، بوستان ها و معابر شهری انجام خواهد گرفت تا ضمن انتقال پیام دهه مبارک فجر به مخاطبان از انتقال زنجیره بیماری کرونا نیز کاسته شود.

وی اجرای نمایش های خیابانی، مسابقات ورزشی، کتابخوانی و اجرای تریبون آزاد با موضوع جوانان و انقلاب اسلامی را از ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کرد و افزود: اکران فیلم های ارزشی، برگزاری مراسم عروسی ۱۸ زوج جوان در امامزاده عبدالله(ع) و دیدار از خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر می باشد.

قنبری یادآور شد: برگزاری نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف، اهدای چادر مشکی به دختران ۹ ساله در خیابان حرم عبدالعظیم(ع)، برگزاری یادوارده شهدا، ایجاد غرفه حجاب فاطمی در مساجد و معابر عمومی و افتتاح چندین حوزه مقاومت بسیج از دیگر برنامه های سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ شب تور ایست بازرسی با هدف اهدای گل، ماسک، مواد ضد عفونی کننده و تبریک ایام دهه فجر از دیگر برنامه های ایام دهه فجر است.

قنبری یادآور شد: آخرین برنامه سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) نیز رژه خودرویی و موتوری از حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به سمت حرم امام خمینی (ره) خواهد بود.

برچسب‌ها شهرستان ری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه فجر شهرستان ری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه فجر اخبار کنکور برنامه ها دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن تأکید بر ضرورت حمایت ملی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد اظهار کرد: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌ها است، شایسته است که تمامی برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (علیه‌السلام) باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ترین جریانی است که می‌تواند از پیک‌های زیارتی مشهد گره‌گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌های این شهر بیشتر احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مساله حمل‌ونقل از جمله عرصه‌های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ونقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ای، عمده خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌گیری خود در نظر می‌گیرند و در این میان، تردد جاده‌ای از اولویت نخست برخوردار است.

علم الهدی با اشاره به نادیده گرفته شدن حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی افزود: در این راستا ضروری است تا تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم هر چه سریع‌تر انجام شود. این جاده که پیرامون آن تلاش‌های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است که این موضوع باعث شده رسیدن زائر امام رضا (ع) به مشهد مقدس با گرفتاری و سختی همراه باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ای نیز در آن رخ می‌دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

وی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهد الرضا (علیه‌السلام) را دارند، برخی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های مسافربری را افزایش می‌دهند و یا در حمل‌ونقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که گاهی درخواست‌ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌العاده نیز در این خصوص بی‌نتیجه مانده است.

کد خبر 6090361

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟