Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:42:33 GMT

با وجود کرونا «بی‌خبر از هم نمی‌مانیم»

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۶۸۲

با وجود کرونا «بی‌خبر از هم نمی‌مانیم»

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، روابط عمومی موسسه فرهنگی از انتشار شماره جدید گاهنامه ECI News Letter ویژه رویدادهای فرهنگی کشورهای عضو اکو با بیش از ۸۰۰ خبر از کشورهای این منطقه فرهنگی، ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ خبر داد.

این نشریه با شعار بی‌خبر از هم نمی‌مانیم، به‌صورت تمام ­رنگی، در ۴۶۸ صفحه منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که رویدادهای تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، ادبی، ورزشی و هنری افغانستان، آذربایجان، ایران، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و همچنین مؤسسه فرهنگی اکو را در فاصله زمانی مهر تا آذرماه ۱۳۹۹ (سپتامبر تا دسامبر ۲۰۲۰) به‌صورت متمرکز منتشر کرده است.

ﺑﺎزﮔﺸﺖ ۱۱ اﺛﺮ ﺑﺎﺳﺘﺎﻧﻰ ﺑﻪ اﻓﻐﺎﻧﺴﺘﺎن، گزارﺷﻰ از ﺟﺎﻣﻰﺷﻨﺎﺳﻰ در آذرﺑﺎﯾﺠﺎن، ﻫﻤﮑﺎری ﻣﻮزه ارﻣﯿﺘﺎژ و ﻣﻮزه ﻣﻠﻰ اﯾﺮان، قزاقستان شریک مورد اعتماد سازمان ملل، تقویت گردشگری فرهنگی میان تاجیکستان و قرقیزستان، گرامی‌داﺷﺖ روز زﺑﺎن ﻣﻠﻰ قرقیزستان، ﺟﺸﻨﻮاره ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺻﻠﺢ آﺳﯿﺎ در ﭘﺎﮐﺴﺘﺎن؛ دوﺷﻨﺒﻪ ﭘﺎﯾﺘﺨﺖ ﻓﺮﻫﻨﮕﻰ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻫﻢﺳﻮد در ﺳﺎل ۲۰۲۱، ﺟﺸﻦ ﻣﻬﺮﮔﺎن و ﺟﺸﻨﻮاره ﺷﺎﻟﻰ در ﺗﺎﺟﯿﮑﺴﺘﺎن، ﮐﺸﻒ ﺑﻘﺎﯾﺎی ﻣﻌﺒﺪ ﺑﺎﺳﺘﺎﻧﻰ در ﺗﺮﮐﯿﻪ، «ﺟﺸﻦ روز زﺑﺎن ﻣﻠﻰ در ازﺑﮑﺴﺘﺎن، ﺑﺰرﮔﺪاﺷﺖ ﮐﻤﺎل ﺧﺠﻨﺪی در ﻣﺆﺳﺴﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﻰ اﮐﻮ، آرزوی صلح در شب یلدای همبستگی منطقه‌­ای، از جمله مطالبی است که در این شماره از گاهنامه ECI News Letter می­‌خوانیم.

 شماره دوم این گاهنامه، با نظارت سرور بختی، ریاست مؤسسه فرهنگی اکو، سردبیری محمد محمودی و مدیریت اجرایی زهرا اصلانی منتشر شده و درصدد است تصویری روشن و امیدبخش از رویدادهای فرهنگی کشورهای عضو اکو را در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته و پیام دیپلماسی فرهنگی منطقه را به مراجع دیپلماتیک، وزارتخانه‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی و گردشگری، موزه‌ها و کتابخانه‌های ۱۰ کشور عضو اکو و نیز سایر سازمان‌های بین‌المللی برساند.

برچسب‌ها موسسه فرهنگی اکو سازمان ملل متحد پاکستان افغانستان آذربایجان نشریه تاجیکستان قرقیزستان میراث فرهنگی مجله فرهنگی و هنری ایران کرونا ازبکستان ترکمنستان قزاقستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موسسه فرهنگی اکو سازمان ملل متحد پاکستان موسسه فرهنگی اکو سازمان ملل متحد پاکستان افغانستان آذربایجان نشریه تاجیکستان قرقیزستان میراث فرهنگی مجله فرهنگی و هنری ایران کرونا ازبکستان ترکمنستان قزاقستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون بستنی در قرقیزستان ۱۸ کودک را زیرگرفت (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم) نجات معجزه‌آسای یک عابر از تصادف دو کامیون (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • فیلم| کامیون بستنی در قرقیزستان ۲۹ کودک را زیر گرفت
  • کامیون بستنی در قرقیزستان ۲۹ کودک را زیرگرفت
  • کامیون بستنی در قرقیزستان ۱۸ کودک را زیرگرفت (فیلم)
  • افغانستان نفت روسیه را به جنوب آسیا منتقل می‌کند
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم