Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین ازکیش متن این پیام به شرح زیر است. 

به نام یگانه هستی بخش

 فرارسیدن بیستم جمادی الثانی، سالروز میلاد عظیم‌ترین گوهر عفت و دانایی، حضرت صدیقه کبری (س) برتمامی زنان گرانقدر ایران زمین به ویژه بانوان پرتلاش و توانمند جزیره کیش فرخنده و مبارک باد.

 زن این ارزشمند ترین گوهر گنجینه خانواده، که گاه مسئولیت خطیر رشد، بالندگی و شکوفایی فرزندان را بر عهده دارد و گاه در نقش یک همسر همراه و همدل برای استحکام بنیان خانواده می کوشد و همزمان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی مشارکتی فعال دارد، موهبتی ارزشمند است که باید آن را قدردانست و ارج نهاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 میلاد خجسته حضرت زهرای مرضیه(س) فرصت مغتنمی است تا قدردان زحمات بانوان گرانقدری باشیم که با تامل در اندیشه دخت گرامی رسول اکرم و برترین الگوی زنان مسلمان، در جایگاه مادر، همسر و یا همکار با درایت وتوانمندی به ایفای مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی خود را می پردازند.

  امید است تا با ارتقاء توانمندی بانوان گرامی فرصت بهره گیری بیشتر از شایستگی های حرفه ای بانوان شاغل وهمچنین ارتقای جایگاه اجتماعی زنان درجامعه فراهم شده و سهم بانوان عزیز در روند توسعه ایران اسلامی افزایش یابد.

از پروردگار سبحان سعادت ، سلامت و بهروزی همه بانوان عزیز کشور راخواستارم.

        

         غلامحسین مظفری

         ریس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

48 

کد خبر 1482150

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه