Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا موفق با بیان اینکه تعدادی از کارخانه های تولید ماسک داخل استان نشان سیب سلامت را از دانشگاه علوم پزشکی استان دریافت کرده اند، ادامه داد: با این وجود بازار ماسک در سراسر کشور اشباع و باعث ایجاد مشکل برای این تولیدکنندگان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدرضا موفق، رئیس کمیته اقتصادی تولید، توزیع و تامین ستاد بحران کرونا در خراسان شمالی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: در روزهای شیوع ویروس کرونا در استان خراسان شمالی همچون سایر نقاط کشور شاهد کمبود و افزایش قیمت ماسک بودیم که دردسرهایی را برای مردم به وجود آورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با موضوع تولید بالای ماسک در استان برای تولیدکنندگان ایجاد مشکل کرده است، گفت: در استان خراسان شمالی کارخانه های تولید ماسک قابلیت تولید روزانه 300 هزار عدد ماسک را دارند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه تعدادی از کارخانه های تولید ماسک داخل استان نشان سیب سلامت را از دانشگاه علوم پزشکی استان دریافت کرده اند، ادامه داد: با این وجود بازار ماسک در سراسر کشور اشباع و باعث ایجاد مشکل برای این تولیدکنندگان شده است.

موفق اضافه کرد: در روزهای نخست تولید جهت فروش ماسک به خارج از استان محدودیت گذاشته شد که درحال حاضر برای رفع مشکل این گروه این محدودیت برداشته شده است تا بتوانند در خارج استان بازاریابی را داشته باشند و علاوه بر آن با ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان و اتاق بازرگانی جهت ایجاد فرآیند صادرات به خارج کشور نیز اقدام شده است.

این مقام مسئول افزود: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از دستگاه ها و سازمان های داخل استان نسبت به این تولیدکنندگان کم لطفی دارند و از ماسک های تولید داخل استان استفاده و خرید نمی کنند.

وی یادآور شد: این در حالی است که چندین بار در جلسات متعدد و با مکاتبات انجام شده از  دستگاه های دولتی، بانک ها و دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید اقلام بهداشتی داخل استان تاکید شده است اما گاها این محصولات را از خارج استان تهیه می کنند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

منبع: دانا

کلیدواژه: داخل استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن

آفتاب‌‌نیوز :

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در یک سفر از پیش اعلام نشده از پکن با مقام شماره ۲ چین دیدار کرده است.

به گزارش الجزیره، دیدار ماسک با لی کیانگ، نخست‌وزیر چین در حالی انجام می‌شود که خودروسازان چینی در حال تبلیغ جدیدترین خودرو‌های الکتریکی خود در نمایشگاه خودروی پکن هستند که از ۲۵ آوریل تا ۵ می‌برگزار می‌شود.

رسانه دولتی چین گزارش داد، در جریان دیدار روز یکشنبه آنها، لی به ماسک گفت که امیدوار است ایالات متحده با چین در همکاری “برد-برد” تعامل کند و از عملیات تسلا در چین به عنوان نمونه‌ای موفق از همکاری با یکدیگر نام برد.

لی گفت: «بازار بسیار بزرگ چین همیشه به روی شرکت‌های خارجی باز خواهد بود. چین به قول خود پایبند خواهد ماند و به سختی برای گسترش دسترسی به بازار و تقویت ضمانت‌های خدمات ادامه خواهد داد.»

ماسک در پستی در X گفت که از ملاقات با مقام شماره ۲ “مفتخر” است.

ماسک گفت: “ما اکنون سال هاست که همدیگر را می‌شناسیم، از اوایل روز‌های شانگهای. ”

بازدید ماسک از قبل اعلام نشده بود و مشخص نیست که آیا برنامه سفر او ممکن است شامل بازدید از نمایشگاه خودرو پکن باشد، جایی که خودروسازان چینی خودرو‌های الکتریکی را به نمایش می‌گذارند که مستقیماً با مدل‌های تسلا رقابت می‌کنند.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم