Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@10:43:23 GMT

"شیشلیک"پرمخاطب‌ترین فیلم روز اول

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۶۸۵۸

علیزاده گفت: «شیشلیک» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در پایان روز نخست جشنواره در سینما‌های مردمی تهران بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داد. ناطقان: عزت‌الله علیزاده مدیر اجرایی سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به استقبال صورت گرفته از اولین روز برگزاری جشنواره گفت: کل ظرفیت سالن‌های نمایش پانصد و چهل و چهار هزار و صد و نودونه صندلی بود که با درنظر گرفتن فاصله‌گذاری اجتماعی و حذف برخی صندلی‌ها برای نمایش آماده شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:میزان صندلی‌های قابل فروش این مجموعه برای مردم تهران صد و چهل و چهار هزار و ۶۵۰ صندلی بود. ۵۹ هزار و ۲۹۱ صندلی هم ظرفیت فروش رفته تعداد صندلی‌ها تا ساعت ۲۴ شب گذشته بود.

او افزود: ظرفیت باقیمانده ۸۹ هزار و ۳۵۹ صندلی است. فیلم شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان هم در پایان روز نخست جشنواره در سینما‌های مردمی تهران بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: شیشلیک ، پرمخاطب ترین ، فیلم روز اول

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شیشلیک پرمخاطب ترین فیلم روز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی

فتاح کرمی اظهار داشت: در این جشنواره هنرمندانی از استان‌های گیلان، لرستان، بوشهر، مازندران و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی افزود: اتحاد اقوام و مذاهب، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اشتغالزایی، تعامل فرهنگی و گسترش شبکه فروش صنایع دستی و سوغات استان ها، کشف استعداد‌های خلاق و اتصال تولیدکنندگان به زنجیره بازاریابی و فروش و توسعه اقتصادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ تماشاگر در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

کرمی اضافه کرد: نمایشگاه سوغات، صنایع دستی، اقتصاد مقاومتی نیز با بیش از ۸۰ غرفه و اجرای موسیقی آیینی و سنتی استان‌ها از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی