Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک معالج پیشکسوت فوتبال ایران، گفت شرایط ریوی علی انصاریان بدتر از مهرداد میناوند است اما وی در هوشیاری کامل قرار دارد هر چند شرایط بیمار به مسائل مختلف بستگی دارد.

محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان در خصوص آخرین وضعیت او توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش طرفداری، دکتر هاشمیان با اشاره به آخرین شرایط درمانی علی انصاریان اظهار داشت:

از نظر تنفسی او شرایط خوبی ندارد و روزهای سختی را از نظر تنفسی پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های مختلف پزشکی به طور لحظه‌ای شرایط علی انصاریان را به طور کامل زیر نظر دارند. شرایط ریوی علی انصاریان بدتر از مهرداد میناوند است اما وی در هوشیاری کامل قرار دارد هر چند شرایط بیمار به مسائل مختلف بستگی دارد.

وی تصریح کرد:

این بازیکن حداقل ۱۰ روز دیگر را در بخش مراقبت‌های ویژه خواهد بود و باید شرایط ویژه‌ای را برای رسیدن به بهبودی کامل پشت سر می‌گذارد. از همه عزیزان ایرانی درخواست داریم تمام دستورالعمل‌های پزشکی را رعایت کنند تا خدای ناکرده مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

هاشمیان در پایان گفت:

کرونا یک حقیقت است و همه باید در نظر داشته باشند این بیماری با هیچ کس شوخی ندارد و معیارهای طبقه بندی شده مختلفی دارد.

اخبار داغ 

علیرضا نیکبخت: هانی کرده با من به تمرین استقلال نیامد شایعه دلخوری بازیکنان استقلال از بازگشت هروویه میلیچ تجاوز معاون وزیر صنعت به مریم زن شوهردار / 7 سال پیش قتل ناموسی با شلیک گلوله متفاوت ترین عکسی که از «رضا عطاران» دیده اید! اوزان کاباک در آستانه انتقال به لیورپول جزئیات درآمد زایی لیونل مسی برای بارسلونا / لئو منبع درآمد است یا مسبب زیان؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک کارشناس حقوقی در برنامه به خانه برمی‌گردیم درباره اینکه چگونه بعد از فوت متوفی از دارایی های کامل وی باخبر شویم گفت: با دادخواست تحریر ترکه به شورای حل اختلاف آنجا استعلام‌ها انجام می‌شود و اموالی که سند رسمی داشته باشد مانند ملک ها، ماشین‌ها و حساب بانکی استعلام آنها می‌آید ولی اگر سند نداشته باشند و وکالتی خریداری شده باشد باید تحقیقات میدانی شود و راه دیگری برای اخذ استعلام آنها وجود ندارد.

کد خبر 848086 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم فرزندآوری سازمان‌ بهشت‌ زهرا

دیگر خبرها

  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان
  • برنامه بی‌واسطه با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود