Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در دفتر این باشگاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در دفتر این باشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه، قائم مقام، معاون و مدیران باشگاه برگزار شد، بهرامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و ‌میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امروز اینجا حضور پیدا کرده‌ایم برای تکریم و تشکر از خدمات ارزنده جواد محمدی که بیش از یک سال به عنوان مدیرعامل باشگاه حضور داشت و در این مدت کوتاه هم خدمات بسیار ارزنده‌ای در هیئت مدیره  باشگاه و در سمت مدیرعاملیانجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پست‌ها همیشه در حال تغییر است و یک روال عادی است و مهم نام و ‌جایگاه ذوب‌آهن است. کار در باشگاه ورزشی فراز و ‌نشیب‌های زیادی دارد و جواد محمدی در شرایط سختی باشگاه را اداره کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: شرایط باشگاه را باید از چند منظر بررسی کرد. تیم‌های باشگاه و فوتبال که در تمامی زمینه‌ها فعالیت‌های خوبی انجام شده است و شرایط مالی و انضباطی و اداری در سطح بالاتری نسبت به قبل است. همچنین پیش‌بینی بودجه و موارد مالی نیز تسهیل‌تر شده است. ضمن این‌که در خصوص تیم‌های باشگاه، برخی رشته‌‌ها شناسنامه باشگاه و ‌کشور هستند.

وی افزود: ورزش بانوان ذوب‌آهن هم رویکرد جدیدی دارد و نشان می‌دهد در بحث تدارکات قوی و حرفه‌ای عمل کرده‌ایم و ‌نتایج آن را مشاهده می‌کنیم.

بهرامی درباره نتایج تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در مورد تیم فوتبال برخی مشکلات بیرونی و حواشی از جمله ناداوری‌ها، کرونا و سایر موارد باعث شد این تیم نتایج خوبی نگیرد و ‌هواداران هم ناراضی باشند که امیدواریم با برد اخیر همین روند روبه رشد ادامه یابد. از این پس در خدمت جواد محمدی به‌عنوان مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان هستیم و مجتبی فریدونی نیز که از خانواده بزرگ ذوب‌آهن است و آشنایی خوبی نیز با مجموعه باشگاه‌، مباحث ورزشی و اقتصادی دارد به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان فعالیت خواهد داشت تا همه مجموعه با ایشان همکاری کامل و تنگاتنگی داشته باشند.

فریدونی در جمع ذوبی‌ها: همه ما برای اعتلای نام و جایگاه ذوب‌آهن می‌جنگیممدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن: تغییر مدیریت‌‌ها طبیعی است/ از کادرفنی فعلی حمایت می‌کنیمساعت دیدار ذوب‌آهن - سپاهان تغییر کرد

جواد محمدی مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن نیز در این نشست ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: رفت و آمد جزو فلسفه زندگی است. امیدوارم در فرصتی که خداوند به ما داده است به نحوی رفتار کنیم که اصول و قانون زندگی را به بهترین شکل رعایت کنیم و در دنیا و آخرت عاقبت به خیر باشیم. از همه پرسنل باشگاه، مدیران و پرسنل در مجموعه‌های ورزشی که در این مدت در کنار بنده تلاش کردند تشکر و ‌قدردانی می‌نمایم و برای مهندس فریدونی هم در باشگاه آرزوی موفقیت می‌‌کنم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن  نیز در ادامه ضمن تبریک دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: با همه مجموعه، مدیران و پرسنل باشگاه آشنا هستم. در دوره  جدید بتوانیم دست در دست هم مشکلات موجود را برطرف کنیم.

مجتبی فریدونی ادامه داد: همه عوامل در موفقیت و شکست دخیل هستند. یک نفر می‌رود و یک ‌نفر می‌آید، اتفاق خاصی نمی‌افتد بلکه کار دسته جمعی است که نتیجه می‌دهد. با همکاری همه ارکان باشگاه و تلاش مضاعف به روز‌های خوب ذوب‌آهن برسیم.

همچنین سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در ادامه این نشست افزود: ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است، همه پرسنل و عوامل باید کمک کنند تا همه کارها بهتر از قبل انجام شود. باید همدلی بیشتری در باشگاه ایجاد شود.

رسول کربکندی بیان کرد: مجتبی فریدونی با شناخت آمده است و امیدواریم تصمیمات خوبی بگیریم و اجرا کنیم. هواداران در این مدت زیاد زجر کشیدند و امیدوارم روز به روز کارها بهتر و‌ همدلی‌ها بیشتر شود‌. مسئولیت گرفتن کار سختی است و انتظارات همه بالاست. جواد محمدی در شرایط سخت کاری و شخصی باشگاه را اداره کرد.

انتهای پیام/ 172/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن جواد محمدی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی جعفری با اشاره به برگزاری مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین، اظهار کرد: این مراسم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره «سیدمرتضی نصری»، «لیلا امیری»، «مرتضی حداد» و «علی رضایی‌پور» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فعالین رسانه بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفته‌اند، گفت: در این مراسم ضمن خاطره‌گویی اصحاب رسانه و سخنرانی «رئوف پیشدار»، رئیس هیأت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ کشور جهان و اولین رئیس صدا و سیمای استان قزوین، از خانواده‌های این چهار فعال رسانه هم تجلیل می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: این مراسم در راستای بزرگداشت جایگاه خبرنگاران به‌عنوان عضو تأثیرگذار جامعه برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه برای بزرگداشت مقام خبرنگار، برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که در طول سال در مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه از اقشاری هستند که علی‌رغم سختی کار معمولاَ دیده نمی‌شوند و جایگاه آن‌ها آنطور که باید در بین مردم جامعه و مسئولین شناخته شده نیست، در همین راستا تبیین نقش و رسالت خبرنگاران دارای اهمیت است و باید به آن توجه شود.

جعفری در پایان یادآور شد: مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مولانا در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، واقع در میدان میرعماد برگزار می‌شود و از تمام اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌ها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

کد خبر 6097845

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • لمس ثانیه های یك تولد/ روز جهانی تکریم ماما
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • مراسم وداع با شهید اعتماد در قروه برگزار می‌شود
  • تکریم فعالان قرآنی فراجا