Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امام جمعه ملایر روز دوشنبه در این آیین اظهار داشت: کادر پزشکی، درمان فوری، تجهیزات پزشکی و کار جهادی در این حوزه یکی از نیازمندی‌های جمعیت هلال احمر است که حضور جامعه پزشکی برای رفع این نیازها ضروری است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با اشاره به اینکه در بسیاری از امور نیاز مُبرم به جامعه پزشکی است افزود: اقدامات جهادی جمعیت هلال احمر با قرار گرفتن بسیج جامعه پزشکی در کنار امدادگران این جمعیت می‌تواند نتیجه‌بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش اثرگذار شادروان آیت‌الله میرشاه‌ولد رهبر مبارزات انقلابی مردمی ملایر بیان کرد: همان‌گونه که جمعیت هلال احمر وظیفه مدیریت بحران را در مواقع بحرانی بر عهده دارد، آیت‌الله میرشاه‌ولد نیز به عنوان رهبر مبارزات انقلابی مردمی این شهرستان، مدیریت رهبری مردم ملایر را در دوران بحران شکل‌گیری انقلاب بر عهده داشت.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: همه این امنیت، آرامش و رشد و توسعه‌ای که شاهد آن هستیم، حاصل مدیریت بحران اوایل انقلاب به رهبری آیت‌الله میرشاه‌ولد است.

مسوول بسیج جامعه پزشکی استان همدان نیز با اشاره به فعالیت ۲۰ کانون بسیج جامعه پزشکی در این استان گفت: بسیج جامعه پزشکی در چهار حوزه امداد و درمان، جذب و سازماندهی، علمی پژوهشی و فرهنگی فعال است.

حمید بهرامی‌خو بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان را یکی از مجموعه‌های فعال بسیج جامعه پزشکی دانست و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را به عنوان یکی از مهمترین مانورها و فعالیت‌های مهم بسیج عنوان کرد که در کاهش شیوع ویروس کرونا تأثیر زیادی داشت.

وی یادآور شد: با اجرای این طرح و رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، میزان ورودی بیماران، آمار مرگ و میر و بستری بیماران مبتلا به کووید۱۹ در این استان کاهش چشمگیری یافته و آمار فوتی‌ها بین صفر تا چهار نفر متغیر است.

بهرامی‌خو همچنین گفت: نسبت به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اجرای مانور با همکاری جمعیت هلال احمر این شهرستان آمادگی لازم را داریم.

فرزند آیت‌الله میرشاه‌ولد نیز به رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر در کنار تمامی فعالیت‌های انسان‌دوستانه و امدادرسانی خود در داخل و خارج از کشور، کاری جهادی انجام می‌دهد که جهاد آنها از نوع جهاد در راه خدا است.

حجت الاسلام «سیدحمید میرشاه‌ولد» بیان کرد: امدادگران جمعیت هلال احمر باید در کنار امدادرسانی و نجات جان مردم، هر کدام مبلّغ انقلاب و اسلام باشند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با وجود تمامی سختی‌ها، تبعید و زندان، نهضت خود را به راه انداخت و مقابل ظلم و ستم ستم‌شاهی ایستاد تا انقلاب به پیروزی رسید.

حجت الاسلام میرشاه‌ولد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) و جهانی خواهد شد گفت: آیت الله میرشاه‌ولد در کنار مردم بااخلاص و متدین با پیروی امام خمینی(ره)، همان خط و مشی امام(ره) را در این شهرستان ادامه داد و بی‌تردید با تداوم این راه، ثمره‌های بهتری از انقلاب اسلامی نصیب جامعه خواهد شد.

در این آیین حکم فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج جامعه پزشکی شهید فخری‌زاده به «شهاب عظیمی» سرپرست جمعیت هلال احمر ملایر اهدا شد.

برچسب‌ها سازمان بسیج جامعه پزشکی همدان ملایر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی همدان ملایر سازمان بسیج جامعه پزشکی همدان ملایر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران دهه فجر اخبار کنکور آیت الله میرشاه ولد بسیج جامعه پزشکی جمعیت هلال احمر اسلامی ایران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تأثیر سیل و آب‌گرفتگی در کشور اظهار کرد: از چهارم اردیبهشت تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آب‌گرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، افزود: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند، همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این مأموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ۲۵ تخته چادر، ۴۲۱ تخته پتو، ۲۴۶ تخته موکت، ۵۹۱ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ۳۵۶ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748317

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان