Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شاکرمی با بیان اینکه عشایر حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند، گفت: عشایر از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، تابلوی زیبایی از ایثار و از خودگذشتگی و شهادت طلبی را از خود نشان داده اند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام، امروز دوشنبه(۱۳ بهمن) در  مراسم آغاز به کار رزمایش بزرگ خدمت رسانی سپاه به عشایر مرزنشین در منطقه عملیاتی میمک، اظهار کرد: عشایر همیشه درصف مقدم مبارزه و مقاومت بوده و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار «جمال شاکرمی» با بیان اینکه با اشاره به نقش عشایر استان ایلام در دفاع از کشور در آغاز جنگ تحمیلی، یادآور شد: اگر روزگاری در مناطق عملیاتی به همراه رزمندگان در دوران دفاع مقدس ایفای نقش کردند امروز نیز در جنگ اقتصادی ورود کرده و خدمات ارزنده ای را ارائه می کنند.

 

وی بیان کرد: به فرموده امام خمینی (ره) عشایر به عنوان ذخایر انقلاب، از ظرفیت و پتانسیل بالایی در مناطق مرزی برخوردار هستند که با تولیدات مختلف دامی علاوه بر اینکه در اقتصاد نقش مهمی را ایفا می کنند، می توانند بسیاری از مشکلات را هم مرتفع نمایند.

 

سردار شاکرمی گفت: در همین رابطه و به منظور توسعه امنیت در مناطق مرزی استان، پس از تشکیل قرارگاه، تیم های چندتخصصی برای بررسی مشکلات عشایر تشکیل شد تا در دهه مبارک فجر رزمایش چندجانبه ای را با همکاری مجموعه های مختلف از جمله امور عشایری، جهادکشاورزی، حقوقی و قضایی در حوزه هایی همچون دامپزشکی، بهداشتی و کمک مومنانه در نقطه صفر مرزی به جامعه هدف ارائه شود.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع)استان ایلام تصریح کرد: همچنین در قالب طرح شهید سلیمانی و به منظور مقابله با کرونا، خانوارهای عشایری غربالگری خواهند شد و اگر خانواری نیاز به حمایت داشته باشد، سایر مراحل بعدی در دستور کار قرار می گیرد.

 

وی با بیان اینکه عشایر حامی نظام و انقلاب اسلامی هستند، افزود: تاکنون دشمن نه تنها نتوانسته از این قشر سوء استفاده کند بلکه تابلوی زیبایی از ایثار و از خودگذشتگی و شهادت طلبی را از خود نشان داده اند.

 

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: امروز ما به عشایر عزیزمان می بالیم، علیرغم اینکه دشمنان در نزدیکترین نقطه مرزی قرار گرفتند اما نتوانستند به عشایر ما نزدیک شوند و این همان دلبستگی عمیق مرزداران به خاک سرخ شهیدان است.

 

وی گفت: این رزمایش آغاز همراهی و همدلی مسئولان با عشایر عزیز است و امیدواریم در سال های آتی رزمایش چند نقطه ای در سایر مناطق عشایری استان و به صورت همزمان برگزار کنیم.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرزنشین عشایر سپاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان