Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی عصر دوشنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی وظایف مهمی را در حوزه فعالیت‌های مردمی بر عهده دارد.

وی افزود: از دیگر مامویت‌های معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات هم افزایی با گروه‌های اجتماعی از قبیل مسجد، هیئت‌های مذهبی، حوزه تعلیم و تربیت مثل مدارس صدرا، حوزه‌های مختلف تبلیغ و گروه‌های جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تحول فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت هنر و رسانه، لایه جدیدی در حوزه تبلیغ به‌عنوان تبلیغ نوین اضافه شده است.

وی ادامه داد: در حوزه مطبوعات و کارهایی از این دست، سازماندهی مناسبی انجام شده و الحمدالله اتفاقات خوبی در حوزه هنری، در خبرگزاری‌های سازمان، در حوزه چاپ و نشر و در حوزه تبلیغ نوین ساماندهی شده است.

زمانی، ائمه جمعه را فرمانده میدان فرهنگی و فرمانده قرارگاه فرهنگی استان و شهرستان‌ها دانست و اضافه کرد: بدنه سازمان را موظف کرده‌ایم ارتباط مستقیم و فعال با ائمه محترم جمعه داشته، و بازوی تبلیغی و ترویجی ائمه جمعه باشند.

وی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام طاهری به‌عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: حجت‌الاسلام طاهری از روحانیون خوش فکر و دارای اندیشه، در حوزه تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری هستند و ما با تمام ظرفیت و توان تلاش می‌کنیم تا این مسیر با قوت و قدرت به پیش برود.

زمانی بکارگیری مدیران جوانی چون حجت‌الاسلام محمد قادری در جایگاه معاونت فرهنگی – پژوهشی استان را نمونه‌ای از بالندگی نسل جوان حوزه علمیه بوشهر دانست و این انتصاب را مبارک و امید آفرین دانست.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: استان بوشهر با همه حساسیت‌ها و ویژگی‌ها و ذخایر فرهنگی عظیمی که در اختیار دارد ظرفیت ارتقا بیشتر را داراست.

کد خبر 5136705

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بوشهر حوزه علمیه بوشهر تبلیغات اسلامی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا بوشهر شهرستان کرج شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها شهرکرد سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند

ایسنا/اردبیل مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: ارزشگذاری به بزرگان و اهمیت دادان به خدمات آنان، جامعه را فاخر می‌کند.

رضوان باقلاچی، ۱۶ اردیبهشت در آیین تقدیر از مفاخر قرآنی استان اردبیل با محوریت تجلیل از مقام شامخ حجت الاسلام و المسلمین شیخ جمال تعدیلی، مفسر برجسته قرآن کریم که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی جهاد دانشگاهی اردبیل و به همت معاونت فرهنگی این نهاد انقلابی برگزار شد، گفت: استاد تعدیلی تمثال واقعی خضوع است و مصداق آن، تجلیل از ۳۱ چهره برگزیده استان به‌مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی شکوهند انقلاب اسلامی است که ایشان علی رغم اینکه یکی از این شخصیت ها بودند اما به دلیل ایحاد فرصت برای دیگران انصراف دادند.

وی با قدردانی از جهاد دانشگاهی به دلیل برگزاری این رویداد ارزشمند، اذعان داشت: وظیفه ما در برابر استاد تعدیلی سنگین است و باید برنامه ویژه‌ای برای بزرگداشت ایشان تدارک دیده شود.

در ادامه، حجت الاسلام باقری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، وجود استاد تعدیلی را خیر و برکت برای استان و خدمات ایشان را ذخیره آخرت دانست.

وی افزود: استاد تعدیلی از شخصیت های برجسته علمی و قرآنی استان هستند که امیدواریم از وجود ایشان بدرستی برای نوجوانان و جوانان بهره‌برداری شود.

تفسیر دعای کمیل استاد تعدیلی مغفول مانده است

حجت الاسلام طهماسبی، رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: کلاس‌های درس استاد تعدیلی سرشار از نظم، وقت شناسی و دقت ایشان است به گونه ای که در شرایط حساس و تعطیلات نیز در کلاس ها دایر می شوند.


وی ادامه داد: استاد تعدیلی در حوزه تفسیر چندین سال تحقیق و پژوهش کرده و به ادبیات عرب مسلط و در این زمینه صاحب نظر می باشد که در شمال غرب کشور بی بدیل است.
رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: تفسیری بسبار زیبا از استاد وجود دارد که متاسفانه مغفول مانده و ضرورت دارد نسبت به آن برنامه ریزی شود.


تواضع و گمنامی استاد تعدیلی برای ما درس و الگو است


در ادامه دکتر عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اینکه استاد جمال تعدیلی در عین حال که چهره حوزوی است، چهره دانشگاهی نیز می باشد، گفت: پیش بینی ما این است که این جلسه مقدمه ای برای تجلیل بالاتر و والاتر از ایشان در دانشگاه ها باشد.


وی بیان کرد: از سال ۱۳۶۵ که در مسجد تازه میدان از تفسیر ایشان بهره مند می شدیم، شدت تواضع و گمنامی ایشان خصلتی است که برای ما درس و الگو است.
فنی اصل تصریح کرد: استاد تعدیلی هرگز به دنبال کسب مقام و مطرح شدن نبودند و در قلب ها جای دارند.

در ادامه این آیین، حجت الاسلام مصلح نیا، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز بیان کرد: در جامعه‌ای که در آن فرهنگ قدردانی جاری نباشد، تولید تمدنی اتفاق نمی‌افتد.

وی ادامه داد: تقدیر را باید در همه جوانب داشته باشیم و همه ما باید افتخار کنیم که شاگرد مکتب جعفری هستیم.

همچنین حجت الاسلام غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل نیز در تجلیل از استاد تعدیلی گفت: برای تقدیر از ایشان نمی توان واژه ای یافت چرا که ایشان مصداق آیه شریفه «وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ» هستند یعنی هر لحظه و هر زمان استاد تعدیلی برای ما درس است و در هر جا گیر کنیم به یاد استاد تعدیلی می‌افتیم.

در خاتمه این مراسم با اهداء الواح سپاس و هدایایی توسط جهاد دانشگاهی، اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی، معاونت فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی و سایر دستگاه‌های اجرایی از مقام استاد شیخ جمال تعدیلی تجلیل و تکریم شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • گروه محوری را در دستور کار این دوره از جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دادیم
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • گروه‌محوری در دستور کار جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد قرار دارد
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد