Web Analytics Made Easy - Statcounter

به ‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عبدالمالک شنبه‌زاده مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام ، گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی سه اقامتگاه بوم‌گردی و یک سفره خانه سنتی در سطح استان ایلام افتتاح می‌شود.

او افزود: یک سفرخانه سنتی در شهر ایلام با حجم سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریال با مساحت ۸۰۰ متر و اشتغالزایی ۹ نفر، یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان سیروان روستای ورگچ با حجم سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد ریال با مساحت ۴۵۰ متر و اشتغالزایی ۳ نفر، یک اقامتگاه بوم‌گردی در بخش سیوان روستای طولاب با حجم سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد ریال با مساحت ۴۰۰۰ متر و اشتغالزایی ۲ نفر و یک اقامتگاه بوم‌گردی دیگر در بخش سیوان روستای زردآلو آباد با حجم سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد ریال و با مساحت ۵۰۰ متر و اشتغالزایی ۲ نفر در این ایام افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه‌زاده بیان کرد: راه‌اندازی اقامتگاه‌های بوم‌گردی، یکی از طرح‌های ویژه وزارت متبوع و اداره‌کل استان برای توسعه گردشگری در روستا‌ها و مناطق دارای چشم‌انداز‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی است و هدف از آن توسعه بوم‌گردی و طبیعت گردی و ایجاد شغل و درآمد برای اهالی بومی و محلی است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی و گردشگری دهه فجر حجم سرمایه گذاری اقامتگاه بوم گردی متر و اشتغالزایی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • ۷ بوم‌گردی برتر یزد که باید بشناسید
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی