Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:55:26 GMT

برنی سندرز: حزب جمهوریخواه باید تصمیم اساسی بگیرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۷۵۹۵

برنی سندرز: حزب جمهوریخواه باید تصمیم اساسی بگیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت آمریکا امروز دوشنبه با انتشار پیامی توییتری از آن دسته از جمهوریخواهانی که از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین کشورش پس از حادثه حمله به کنگره در روز ۶ ژانویه سال جاری میلادی حمایت کردند، به شدت انتقاد کرد.

سناتور ایالت ورمونت آمریکا با نزدیک شدن به موعد دومین استیضاح ترامپ در این ارتباط نوشت: حزب جمهوریخواه باید تصمیم اساسی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این یک حزب محافظه کار خواهد بود که در یک جامعه دموکراتیک فعالیت می کند؟ یا این یک حزب استبدادی است که بر اساس دروغ بزرگ، تئوری های توطئه و خشونت بنا شده باشد؟ نمی تواند هر دو باشد.

این در حالیست که روزنامه آمریکایی واشنگتن پُست پیشتر اعلام کرده بود که مقامات فدرال آمریکا ۲ زن را به اتهام ارتباط با حوادث کنگره این کشور در ۶ ژانویه ۲۰۲۱ بازداشت کردند.

به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن پست، یکی از این افراد قصد داشت در جریان یورش ۶ ژانویه به نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا شلیک کند.

گزارش این روزنامه آمریکایی در این خصوص حاکیست: در روز ۱۲ ژانویه، اف‌بی‌آی ویدئویی از «دون بانکرافت» و «دیانا سانتوس اسمیت» در حال تَرک ساختمان کنگره پیدا کرد. پس از این ویدئو، مأموران پلیس توانستند این زنان را شناسایی و بازداشت کنند.

بنابر گزارش اف‌بی‌آی، بانکرافت در ویدئویی که برای فرزندانش ارسال کرده بود، گفته بود: ما به کپیتال هیل حمله کردیم … داخل شدیم، کار خود را انجام دادیم… ما به دنبال نانسی (پلوسی) بودیم تا به سَر او شلیک کنیم، اما او را پیدا نکردیم.

گفتنی است که قرار است جلسه محاکمه ترامپ به اتهام تشویق به حمله به کنگره این کشور در ششم ژانویه سال جاری میلادی (۱۷ دی ماه) در روز ۸ ماه فوریه (۲۰ بهمن ماه) در مجلس سنا برگزار شود.

ترامپ نخستین رئیس جمهور آمریکا است که دو بار استیضاح می شود.

او پیشتر در پرونده موسوم به «اوکراین گیت» به سوءاستفاده از قدرت برای اعمال فشار بر رئیس جمهور یک کشور خارجی با هدف سندسازی علیه «جو بایدن» متهم شده بود.

کد خبر 5136741

منبع: مهر

کلیدواژه: برنی سندرز ایالات متحده امریکا استیضاح ترامپ دونالد ترامپ حزب جمهوری خواه آمریکا ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران فلسطین جو بایدن روسیه سوریه افغانستان لبنان عربستان سعودی برجام داعش آنتونی بلینکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این بار اهالی مناطق ۱۷ و ۱۸ پایتخت، میزبان رئیس جمهور بودند.

در این گزارش مردم از دیدار چهره به چهره با رئیس دولت و اعضای کابینه برای رفع مشکلات خود می‌گویند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا