Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:49:57 GMT

هرمزی: بازیکنان جوان سرمایه اصلی قشقایی هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۷۶۱۲

هرمزی: بازیکنان جوان سرمایه اصلی قشقایی هستند

ایسنا/فارس تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از ۱۰ هفته ناکامی، بالاخره طعم پیروزی را چشید. این تیم در هفته دوازدهم، روز دوشنبه ۱۳ بهمن در ورزشگاه پارس شیراز میزبان شهرداری آستارا بود و با تک گل دقیقه ۷۵ مرتضی سنجانکی پیروز میدان شد.

سرمربی خوزستانی قشقایی پس از این بازی به ایسنا گفت: ابتدا باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که تقابل امروز، تقابل تیم های هفدهم و چهارم جدول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی ما با تیمی بازی داشتیم که ۱۳ پله از ما بالاتر بود و مشخص بود که کار سختی برابر چنین حریفی خواهیم داشت.

داریوش هرمزی افزود: ما در این مسابقه دو بازیکن اصلی مان یعنی مصطفی کیانی و صابر محمدی را هم در اختیار نداشتیم اما به چند جوان اعتماد کردیم و مزدش را هم گرفتیم. از دروازه بانی استفاده کردیم که شاید هیچ گاه در لیگ یک، تیمی حاضر نباشد از دروازه بانی با این سن و سال کم استفاده کند. در مجموع باید بگویم از بازیکنانی استفاده کردیم که ظرفیت ها و سرمایه های بزرگ قشقایی هستند.

وی با اشاره به کیفیت بالای بازیکنان شهرداری آستارا افزود: حریف ما بازیکنان خوب و بزرگی در ترکیب داشت که سرآمد آنها آرش افشین با سابقه چندین سال حضور در لیگ برتر بود، اما در برابر چنین تیمی فقط به قصد پیروزی به میدان آمدیم و بچه های ما ثابت کردند هر وقت فعل خواستن را صرف کنند، نتیجه می گیرند. این بازی به طور تمام و کمال در اختیار مردان قشقایی بود و بابت کسب سه امتیاز خدا را شاکریم.

به گزارش ایسنا، تیم قشقایی با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و با یک پله صعود در رتبه شانزدهم جدول هجده تیمی مسابقات قرار گرفت. این تیم در هفته سیزدهم، روز یکشنبه ۱۹ بهمن در ساوه به مصاف خوشه طلایی این شهر خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال قشقایی شیراز خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی پوشان تهران برای برگزاری یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل دوم فوتبال ایران، تمرینات خود را در کمپ مرحوم حجازی آغاز کردند.

شاگردان جواد نکونام در حالی ۱۲ اردیبهشت به مصاف تراکتور تبریز می‌روند که پیروزی در این مسابقه، می‌تواند گام بسیار بلندی به سمت قهرمانی در لیگ بیست و سوم برای آنها به شمار برود.

با این حال، جواد نکونام در این مسابقه کاپیتان و گلر شماره یک خود را در اختیار ندارد و این محمدرضا خالد آبادی است که وظیفه حراست از دروازه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

خالد آبادی جوان که با امید زیاد در ابتدای فصل به استقلال پیوسته بود، در حالی ماموریت سخت بسته نگه داشتن دروازه تیمش برابر تراکتور تبریز را مقابل هواداران پرشور این تیم به دوش می‌کشد که در این فصل برای استقلال به میدان نرفته و اولین مسابقه او یک شمشیر دو لبه برای این دروازه‌بان به شمار می‌رود.

کلین شیت در این مسابقه در صورتی که با پیروزی استقلالی‌ها همراه شود، می‌تواند او را با سرعتی غیرقابل باور به قلب هواداران استقلال برساند و باید دید در نهایت عملکرد این گلر جوان برابر تراکتور به چه صورت خواهد بود.

با توجه به درخشش خالدآبادی طی زمان حضور در هوادار، طرفداران استقلال نیز امید زیادی دارند تا این سنگربان جوان بتواند عملکرد خوب خود را این بار در تبریز تکرار کند و زمینه ساز پیروزی آبی ها شود.

دیگر خبرها

  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم