Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد ساعدی روز دوشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی افزود: نهاده‌های دامی (ذرت، کنجاله سویا، گندم، جو) در قیمت تمام شده تولید مواد پروتئینی مانند گوشت تاثیرگذار است و این مهم ضرورت نظارت بر عرضه این نهاده‌ها در بازار را بیشتر می‌کند.

کارشناس مسوول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مقایسه قیمت کالا در ۱۱ بهمن ماه نسبت به ۱۱ دی ماه نشان می‌دهد متوسط افزایش قیمت بین ۱۲ قلم کالا در حوزه مواد غذایی در این استان ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد و متوسط کاهش قیمت در یک قلم کالا در گروه مواد غذایی ۱۸.۲ درصد بوده است.

عباس خزائی افزود: در این مدت متوسط افزایش قیمت چهار قلم از گروه نهاده‌های دامی در استان ۱۱.۶ درصد، متوسط افزایش قیمت ۶ قلم کالا در گروه مواد پروتئینی (جوجه یکروزه گوشتی، گوشت مرغ، گوشت گوسفندی، گوشت گوساله، بره زنده، لاشه گوشت گوسفندی) ۱۵.۱ درصد و متوسط کاهش قیمت در یک قلم کالا (تخم مرغ) در گروه مواد پروتئینی ۲۰.۹ درصد بوده است.

وی ادامه داد: متوسط افزایش قیمت کالا در گروه آهن آلات در یک قلم کالا هفت درصد و متوسط کاهش قیمت در بین هفت قلم کالا در این گروه ۸.۲ درصد است.

کارشناس مسوول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، قیمت جوجه یکروزه، مرغ زنده، گوشت گرم مرغ، گوساله زنده و گوشت گوساله را در این استان از میانگین قیمت کشوری این کالاها بیشتر دانست.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد نیز در این نشست با اشاره به عملکرد سامانه توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار اتاق اصناف گفت: این سامانه از حدود ۲۰ روز قبل فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون توزیع شکر از طریق این سامانه در حال انجام است.

امیر دلداری افزود: همه فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری، واحدهای صنفی مشهد در این سامانه عضویت دارند و عضویت فروشگاه‌های مشابه در شهرستانهای گناباد و تربت‌حیدریه در این سامانه نیز در حال انجام است و مشتریان می‌توانند با اعلام کد ملی خود و ثبت آن در سامانه از سهمیه کالای اساسی برخوردار شوند.

وی ادامه داد: ایرادهای جزئی سامانه توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار اتاق اصناف مشهد برطرف شده و از آمادگی لازم برای توزیع روغن به صورت زمان دار و پذیرش هر تعداد واحد صنفی و همه کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار برخوردار است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت کشاورزی دام و طيور قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت کشاورزی دام و طيور وزارت صنعت معدن و تجارت کشاورزی دام و طيور قیمت کالا اخبار کنکور متوسط افزایش قیمت خراسان رضوی تنظیم بازار قلم کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • «خوراکی‌ها»؛ عامل اصلی تورم فقرا در فروردین ۱۴۰۳
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه