Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:02:28 GMT

افتتاح ۶۷ طرح برق رسانی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۸۰۹۶

افتتاح ۶۷ طرح برق رسانی در هرمزگان

عبدی از افتتاح ۶۷ طرح برق رسانی همزمان با دهه فجر در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « هاجر عبدی » در گفتگویی خبری اظهار کرد: در ایام دهه فجر 45 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی،14 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی، 94 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی، 13 کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، 240 دستگاه پست هوایی و 35 دستگاه پست زمینی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ایام نیز 7 هزارو 294 چراغ روشنایی معابر جدید نصب می شود.وی اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 756 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 109 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 197 کیلومتر شبکه فشار متوسط به طول شبکه توزیع برق استان افزوده شده است. در این مدت نیز 455 دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت 67 مگاولت آمپر نصب شده است. وی اضافه کرد: در 10 ماهه امسال 4 هزارو 442 چراغ روشنایی معابر به تاسیسات این شرکت اضافه شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: با نصب و بهره برداری از این پروژه ها طول شبکه فشار متوسط استان به 15 هزارو 700 کیلومتر و شبکه فشار ضعیف به 9 هزارو 370 کیلومتر افزایش یافت.با اضافه شدن ترانسفورماتورهای جدید مجموع ترانسفورماتورهای در حال بهره برداری استان به 27 هزارو 9 دستگاه به ظرفیت 4 هزارو775 مگاولت آمپر رسید. به گفته وی، هم اکنون 285 هزار چراغ روشنایی معابر در سطح استان روشن است که ضریب نفوذ روشنایی به شهرها و روستاهای استان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

 

عبدی عنوان کرد: در حال حاضر 722 هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استفاده می کنند که 15 هزار مشترک در سال جاری پذیرش شده اند. وی تصریح کرد: شبکه های توزیع برق در گستره وسیعی از استان هرمزگان پراکنده شده که باتوجه به اقلیم خاص استان و وجود مناطق ساحلی و کوهستانی باعث شده نگهداری از شبکه و تاسیسات برق رسانی با چالش جدی روبرو شود. رطوبت بالای مناطق ساحلی باعث شده عمر مفید این تاسیسات به یک سوم کاهش یابد و پایداری شبکه را دچار اختلال کند. با این وجود تلاش می شود با سرویس به موقع تاسیسات، شبکه پایدار بماند.

 

وی اضافه کرد: ارائه خدمات غیرحضوری برق که از امسال اجرایی شده یکی دیگر از گام‌هایی است که صنعت برق با هدف تحول دیجیتال و دولت الکترونیک برداشته تا خدمات خود را به طور کامل خیرحضوری کند. در حال حاضر تمام خدمات  برق مانند، استعلام‌های برقی، درخواست انشعاب، مشترک جدید و خدمت‌های دیگر به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود  و نیازی به حضور مردم به ادارات برق یا دفاتر پیشخوان دولت نیست.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: مشترکان می‌توانند از طریق درگاه‌های خدمات الکترونیک مانند میز خدمت الکترونیکی موجود در سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان یا  اپلیکیشن "برق من" خدمات مورد نیاز خود را غیرحضوری دریافت کنند.


وی افزود: ارائه این خدمات به صورت غیرحضوری گام  مهم صنعت برق برای کاهش مراجعه مردم به اداره‌ها در شرایط سخت امروزی است.

 

 

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح طرح دهه فجر برق رسانی هرمزگان شرکت توزیع نیروی برق کیلومتر شبکه فشار شبکه فشار متوسط شبکه فشار ضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود