Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزار هستیم که در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دور پایانی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته را به میزبانی باشگاه عقاب نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: با حمایت‌های خوبی که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از رشته والیبال نشسته داشته‌اند و همچنین با حمایت‌های حامی مالی این رقابت ها، به لطف خدا مسابقات به نحو شایسته‌ای با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با اخذ تست pcr از تمامی بازیکنان برگزار شدند.

مسابقات لیگ برتر، بازیکنان را برای مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کنند

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو افزود: ما مسابقات پارالمپیک توکیو را در پیش داریم و مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته در جهت آماده سازی بهینه ورزشکاران برای حضور پر قدرت در پارالمپیک توکیو برگزار شدند.

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از ورزشکاران حمایت می‌کنند

اسبقیان درباره کم و کیف حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از رشته والیبال نشسته، گفت: تمام اردو‌های ما تا این جای کار تشکیل شده اند و یک دوره هم اردو‌ی والیبال نشسته را برگزار کردیم؛ اما چون علاقه‌مند به برگزاری مسابقات لیگ برتر بودیم، قطعا قرار گرفتن بازیکنان ما در کوران مسابقات به جهت آماده سازی برای حضور پر قدرت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تاثیر گذار خواهد بود.

او در پایان تاکید کرد: کمیته ملی پارالمپیک تمام هزینه‌ اردو‌های تیم‌های والیبال نشسته را پرداخت کرده و وزارت ورزش و جوانان تمام تعهداتی که در تفاهم نامه داشته را عملیاتی کرده است. ما تا کنون هیچ مشکل مالی در راستای برگزاری اردو‌های پارالمپیک و برگزاری مسابقات نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید

کلهر: مسئولان باید حمایت های بیشتری از رشته پارا اسکی داشته باشند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جانبازان و معلولین فدراسیون دهه فجر کمیته ملی پارالمپیک وزارت ورزش و جوانان مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی