Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال حسینی در صحبت های اخیرش به شدت از وضعیت مالی پرسپولیس و دریافتی کم بازیکنان گلایه کرده است. کاپیتان سرخپوشان معتقد است سال سختی برای پرسپولیس در پیش است و باشگاه از هر نظر باید به بازیکنان تیم کمک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در صحبت هایی قبل از بازی با تراکتور مدعی شده است که امسال سال بسیار سختی پیش روی سرخپوشان است و به تلاش باشگاه در جهت رفع موانع پیش رو امیدوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی در خصوص آخرین شرایط خود و باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:

گلزنی در دقیقه میناوند و به یاد میناوند. اول در این مورد حرف بزنیم. جای مهرداد میناوند همیشه کنار ما خالی می‌ماند. مهرداد واقعا خوش‌قلب و مهربان بود. فوق‌العاده بود. کافی بود یک بار با او حرف زده باشید تا بدانید چه می‌گویم. خوشحالم که در این دقیقه گلزنی کردیم و این برد هم تقدیم به روح بزرگ و پاک مهرداد میناوند.

خیلی‌ها فکر می‌کردند بازی آسانی مقابل ماشین‌سازی در پیش دارید. اینطور نیست؟

اصلا این طور نیست. ما اصلا در لیگ بازی آسان نداریم. شما نگاهی به جدول بیاندازید تا ببینید چقدر امتیازات به هم نزدیک است. به همین دلیل اصلا نمی‌شود گفت بازی آسان یا بازی سخت. همه بازی‌ها سخت و سنگین است و خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

غیبت شما در بازی مقابل آلومینیوم اراک باعث شد تا اولین شکست پرسپولیس رقم بخورد. موافقید؟

اصلا بحث من نیست. ما در خط دفاع کمبود بازیکن داریم و همین مساله با وجود مصدومیت من و کنعانی‌زادگان باعث شد تا به تیم فشار زیادی وارد شود. اما خدا را شکر ماشین‌سازی را بردیم و امیدوارم این روند را بتوانیم حفظ کنیم.

به نظر می‌رسد باشگاه هم شرایط مالی سختی را دنبال می‌کند. نظرتان در این زمینه چیست؟

شرایط واقعا سخت است. اگر یادتان باشد این را من چند ماه قبل در مصاحبه‌هایم گفته بودم که امسال چقدر سال سختی پیش رو داریم. امیدوارم باشگاه بیشتر تلاش کند. چون وضعیت طوری نیست که همه فکر می‌کنند. ما واقعا شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم و امیدوارم مسؤولان باشگاه تلاش‌شان را بیشتر کنند.

از چه نظر می گویید؟

از هر نظر که فکرش را بکنید. از نظر مالی خودتان می‌دانید چقدر دریافتی داشته‌ایم. از نظر تیمی ببینید چطور دست و پای تیم ما را بسته‌اند که کلا دفاع نداریم و همان‌طور که گفتم در اراک من و دو بازیکن دیگر نبودیم اصلا بازیکن نداشتیم. خب دیگر چه باید بگویم. همه چیز مشخص نیست؟

نمی‌خواهید بگویید مقصر کیست؟

امیدوارم بتوانیم روند خوب‌ مان را حفظ کنیم. فقط این را بگویم هرکار خواستند با ما کردند و تنها کاری که از دست ما برمی‌آید آن است که بجنگیم و تلاش کنیم به جایگاه اصلی‌مان برسیم.

بازی بعدی مقابل تراکتور را چطور می بینید؟

بازی سختی است. همان طور که گفتم همه بازی‌ها سخت و دشوار است. اما ما کم نمی‌گذاریم و با تمام توان‌مان می‌جنگیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدجلال حسینی تراکتور پرسپولیس مهرداد میناوند آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک پرسپولیس تراکتور سیدجلال حسینی ماشین سازی مهرداد میناوند سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری

آفتاب‌‌نیوز :

محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با قدم‌های مصمم و آماده‌ای که برمی‌داشت روز سختی برای مدافع گرجستانی ذوب آهن رقم زد و او تحت تاثیر درخشش او دچار مصدومیت شد.

نادری که سابقه حضور در استقلال را در کارنامه خود دارد در ابتدای فصل هم در آستانه پیوستن به استقلال قرار گرفته بود، اما این اتفاق رقم نخورد و او به تراکتور تیمی که در آن به فوتبال ایران مطرح شد پیوست.

صالح حردانی مدافع ملی‌پوش تیم استقلال در تقابل با او کار سختی خواهد داشت و باید تمام تمرکز خود را روی مهار این بازیکن بگذارد و از ارسال‌های موج‌دار و نفوذ‌های ناگهانی او جلوگیری کند.

نادری در بازی‌های اخیر یک سبک خاص را دنبال می‌کند و در حال حرکت با ارسال‌های تیز به نزدیکی محوطه ۶ قدم بازیکنان تراکتور را در شرایط گلزنی قرار می‌دهد و مدافعان استقلال این نکته را قطعا در جلسه آنالیز بررسی کرده‌اند.

تراکتوری‌ها در سمت چپ خط حمله هم به احتمال فراوان از امیرحسین حسین‌زاده استفاده خواهند کرد و دو استقلالی سابق به سمت دروازه این تیم یورش خواهند برد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • اصرار بیرانوند و انکار مستند پزشکان برای وضعیت دروازه پرسپولیس
  • ببینید | تصاویر تلخ از وضعیت اسفناک و درد کشیدن یک اسب در نقش جهان اصفهان
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم