Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:00:15 GMT

احتمال بازگشایی اماکن ورزشی در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۸۵۸۴

احتمال بازگشایی اماکن ورزشی در آینده نزدیک

محمدعلی حمز‌ه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلفی در استان زنجان اجرایی می‌شود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه افتتاح زورخانه قیدار از دستاوردهای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خواهد بود، افزود: این زورخانه احداثی با حدود 370 متر مربع مساحت و هزینه کرد اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان در این دهه مبارک افتتاح و در اختیار علاقه‌مندان و ورزشکاران این رشته ورزشی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بخش عمرانی علاوه بر افتتاح سالن باستانی شهر قیدار، افتتاح بیش از 10 خانه  ورزش روستایی و بازسازی و بهره‌برداری از سالن چند منظوره روستای کرفس از توابع شهرستان خدابنده نیز در دهه فجر امسال  انجام خواهد شد.

حمزه پور همچنین از برگزاری رژه موتوری هیأت ورزشی موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان در روز 22 بهمن خبرداد و افزود: موتورسواران شناسنامه‌دار این هیأت ورزشی در روز جشن پیروزی انقلاب پیشتاز اتومبیل‌های مردمی حرکت خواهند کرد و این جلوه‌ای زیبا از اتحاد و انسجام را در این روز با شکوه ایجاد می‌کند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به رایزنی‌های متعددی که برای بازگشایی اماکن ورزشی با ستاد کرونای استانی شده است ابراز امیدواری کرد: بزودی و با صدور مجوز ستاد استانی کرونا اماکن ورزشی بازگشایی و فعالیت‌های ورزشی براساس پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت از سر گرفته شود.

وی با تاکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: برنامه‌های دهه مبارک فجر نیز بر همین اساس به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود و در رشته‌های مختلف ورزشی مسابقات، دوره‌های آموزشی و مربیگری و همایش های اخلاق در ورزش برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان ورزشی ورزش جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • رفع فیلتر گوگل پلی در آینده نزدیک !
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی