Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر از بابت غیبت بهترین گلزن تیمش در مصاف با یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا نگران نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی خانگی امشب (سه‌شنبه) اینتر مقابل یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا راجع به این بازی که تکرار مصاف دو هفته پیش دو تیم در سری A است (بازی قبلی را اینتر در سن‌سیرو 2 بر صفر برد) به خبرنگاران گفت: یوونتوس تیم بسیار قدرتمندی است و مقابل یک تیم قدرتمند هم باید حساب شده عمل کرده و بهترین بازی‌تان را ارائه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برنده این مصاف در 180 دقیقه مشخص می‌شود مثل اتفاقی که فصل گذشته رخ داد، زمانی که ما در خانه یک بر صفر باختیم و در سن‌پائو یک - یک مساوی کردیم. باید نهایت تلاش‌مان را انجام دهیم.

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اینتری‌ها به دلیل درگیری‌اش با زلاتان ابراهیموویچ در مرحله قبلی، محروم است و نمی‌تواند تیمش را مقابل یوونتوس همراهی کند.

کونته در این خصوص هم گفت: این اولین بار نیست که روملو غایب است. ما الکسیس سانچس و لائوتارو را داریم. روملو هم روبراه است. او با دو گلی که به بنونتو زد واکنش خوبی به اتفاق بازی مقابل میلان نشان داد. حالا او این فرصت را دارد که استراحت کند و برای بازی بعدی ما در سری A آماده شود.

لوکاکو و زلاتان یک جلسه محروم شدند/ روملو بازی با یوونتوس را از دست داد

 

سرمربی اینتر در پاسخ به این سؤال که آیا کریستین اریکسن هافبک دانمارکی اینتر در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت هم گفت: اریکسن واقعاً پسر خوبی است. او واقعاً دارد متعهدانه بازی می‌کند. ما هم داریم تلاش و با او کار می‌کنیم تا برای خودش، من و تیم گزینه‌های بیشتری ایجاد شود.

تیم‌‌های فوتبال اینتر و یوونتوس امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر می‌روند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس اینترمیلان آنتونیو کونته روملو لوکاکو یوونتوس اینترمیلان آنتونیو کونته روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد