Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه رحمان رضایی با برد مقابل نساجی به کارش در ذوب آهن ادامه می‌دهد، گفت: میلاد جهانی نمی‌تواند به استقلال برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسول کربکندی درباره تغییر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت:

این تصمیمی بود که کارخانه گرفته بود. محمدی از مدیرعاملی باشگاه برداشته و مجتبی فریدونی جایگزینش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی در موسسه فرهنگی ورزشی ذوب آهن مشغول به کار می‌شود که حالت غیر انتفاعی دارد و بیشتر شامل ورزش‌های غیر فوتبالی می‌شود.

رسول کربکندی افزود:

آقای فریدونی قبلاً عضو هیات مدیره باشگاه بوده و تقریباً به مسائل اشراف دارد. امیدواریم شرایط بهتر شود.

 

رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص احتمال ایجاد تغییر در هیات مدیره باشگاه هم تاکید کرد:

ممکن است امروز جلسه‌ای برگزار شود. احتمالاً آقای فریدونی در هیات مدیره هم جایگزین محمدی می‌شود.

کربکندی درباره حمایت باشگاه ذوب آهن از رحمان رضایی سرمربی این تیم تاکید کرد:

هیات مدیره قبلاً تصمیماتی گرفته بود اما در بازی با نفت مسجد سلیمان اتفاقاتی افتاد و قرار شد فرصت بیشتری به کادر فنی بدهیم. تیم هفته گذشته موفق شد نساجی را شکست بدهد. امیدوارم این برد، استرس را از روی تیم بردارد. ما این هفته دربی اصفهان را در پیش داریم؛ باید با سپاهانی بازی کنیم که هفته قبل شکست خورده و تیم بسیار پرمهره ای است.

رسول کربکندی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ادامه گمانه زنی‌ها از انتقال میلاد جهانی به باشگاه استقلال در نیم فصل یادآور شد:

جهانی تا آخر فصل با ذوب آهن قرارداد دارد و باشگاه هم تعهداتش را انجام داده است. بنده نامه‌ای مبنی بر درخواست جذب جهانی ندیده‌ام. اگر نامه‌ای هم بیاید جهانی نمی‌تواند به استقلال و تیم‌های دیگر برود. این اجازه را نمی‌دهیم. شرایط ذوب آهن به گونه‌ای است که حتی به چهار بازیکن جدید هم نیاز داریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال رسول کربکندی لیگ برتر باشگاه ذوب آهن رسول کربکندی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پتروشیمی فن‌آوران با حضور بابک افقهی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) و اعضای هیات مدیره این پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت ماه 1403) در محل دفتر مرکزی پتروشیمی فن‌آوران برگزار شد.

 

افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با گرامیداشت هفته کارگر گفت: مدیرعامل جدید و هیات مدیره شرکت، برنامه جامع عملیاتی برای فعال‌سازی پروژه‌های فناوران و ارائه روش‌های تامین مالی را باید حداکثر ظرف ۳ ماه طراحی و ارائه نمایند.

 

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با بیان اینکه امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی در پتروشیمی فن‌‌آوران در آینده‌ای ‌نزدیک شاهد موفقیت‌های بزرگ در این پتروشیمی باشیم، اظهار داشت: سال 1403 باید سال جهش در پیشرفت پروژه‌های فن‌آوران و اصلاح پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در این شرکت با محوریت حفظ زنجیره ارزش آن باشد.

 

افقهی با برشمردن پروژه‌های بسیار مهم و ارزشمند شرکت نظیر VAM، اتانول سنتزی و ابر پروژه پتروالفین تاکید کرد: با مذاکرات بسیار خوبی که با چند بانک در خصوص تامین مالی این پروژه‌ها صورت گرفته، لازم است هیات مدیره و مدیرعامل محترم بطور جدی با روش‌های متنوع تامین مالی هرچه سریعتر، عملیات اجرایی این پروژه‌ها را تسریع بخشد و موجبات افزایش ارزش افزوده و استمرار سودآوری را برای سهامداران فراهم آورد.

 

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به استفاده از نیروهای بومی و رشد یافته در مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: انتصاب مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران نماد عینی و تبلور یافته این اعتقاد راسخ به بومی‌گزینی در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و شستا است .در این مراسم، حسین رفیق‌دوست، مدیرعامل جدید فن‌آوران از برنامه‌‌های خود برای جهش تولید در این پتروشیمی سخن گفت. همچنین اعضای هیات مدیره پتروشیمی فن‌آوران با برشمردن نکات ارزنده‌ای، نقطه نظرات خود را برای پیشبرد برنامه‌های شرکت مطرح کردند.

 

همچنین محمدجواد بدری، مدیرعامل سابق پتروشیمی فن‌آوران گزارشی از عملکرد خود در این پتروشیمی ارائه کرد .

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد