Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:45:58 GMT

۸۲۴ طرح گازرسانی در خراسان رضوی آماه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۹۳۴۳

۸۲۴ طرح گازرسانی در خراسان رضوی آماه افتتاح شد

حسن افتخاری روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: گازرسانی به ۷۰۰ واحد صنعتی و تولیدی و ۱۲ هزار و ۵۸۲ خانوار روستایی از مهمترین اقدامات شرکت گاز خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: اتمام و بهره برداری طرح‌های گازرسانی در ۱۰۵ روستا و آغاز عملیات اجرایی در ۱۹ روستای دیگر، بخش دیگری از ۸۲۴ پروژه شرکت گاز استان در دهه فجر امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: نیشابور، چناران، درگز، خواف، تربت جام، تایباد، صالح آباد، سبزوار، بینالود، کلات و فریمان شهرستان‌هایی هستند که پروژه‌های گازرسانی طی دهه فجر امسال در آنها افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: پیش از این نیز در هفته دولت طرح‌های گازرسانی استان در ۱۱۶ روستا، ۱۶۷ واحد تولیدی و صنعتی و عملیات فاز یک و دو خط تغذیه رینگ جنوبی مشهد همراه با خط انتقال منشعب از خط پارچین - سنگ بست با هزینه ۵۹۸ میلیارد تومان و با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسوولان کشوری و استانی مورد بهره برداری یا کلنگ‌زنی قرار گرفت.

شرکت گاز خراسان رضوی به یک میلیون و ۹۲۰ مشترک شهری و ۵۲۸ هزار مشترک روستایی خدمت رسانی می‌کند.

برچسب‌ها مشهد توسعه ایران گاز رسانی جهش تولید دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد توسعه ایران گاز رسانی مشهد توسعه ایران گاز رسانی جهش تولید دهه فجر اخبار کنکور خراسان رضوی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز