Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا زهرا ابراهیمی در آیین افتتاحیه جشنواره بانوی انقلاب که در حاشیه شهر زاهدان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از تقارن هفته زن و دهه فجر بر توسعه مشارکت اجتماعی بانوان و خانواده تاکید کرد و اظهارداشت: گفتمان انقلاب اسلامی فرصت عدالت را در تمامی ابعاد محقق کرده و از طرفی ترویج سیره زندگی حضرت فاطمه (س) موجب ارائه یک الگوی موفق و فارغ از کلیشه ها برای زنان ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این جشنواره توسعه جوامع محلی به عنوان یک دغدغه مهم مطرح است و اگر شخصیت زنان به خوبی تقویت شود، خانواده و ارکان جامعه نیز تقویت خواهد شد.

به گزارش ایرنا جشنواره بانوی انقلاب به میزبانی سازمان فرهنگی شهرداری زاهدان به مدت سه روز در حاشیه شهر برگزار می شود.

کارگاه های مهارت آموزی و تاب آوری در برابر آسیب شناسی اجتماعی، راهکارهای برخورد با خشونت خانگی، آشنایی با انجمن های پیشگیری از اعتیاد، فرزند پروری، آموزش های شهروندی، کارآفرینی و کسب و کار خانگی، ورزش بومی محلی و جشن های ویژه کودکان با هدف تقویت مسوولیت اجتماعی در جامعه محلی، جلب مشارکت شهروندان و کاهش آسیب از جمله برنامه های این جشنواره است.

در این جشنواره کارگاه مهارت آموزی و اشتغالزایی ویژه بانوان نیز از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان توسط بتول دانش شهرکی کارشناس اشتغال برگزار شد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان بانوان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان بانوان سیستان و بلوچستان زاهدان بانوان دهه فجر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نرجس نیازمند بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم گفت: کمیسیون زنان و خانواده در اردیبهشت ماه سال گذشته و به دنبال مطالبات بانوان قمی در شورای اسلامی شهر قم تشکیل شد.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم افزود: در ابتدای دوره فعالیت شورای شهر قم در دوره ششم کارگروهی مباحث مربوط به زنان و بانوان را دنبال می کرد و موضوعات متناسب با این حوزه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: موضوع جوانی جمعیت، حمایت از مشاغل خانگی در راستای تقویت اقتصاد خانوارها و همچنین حمایت از محافل قرآنی بانوان در راستای تقویت تربیت دینی از اولویت های کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم بوده است.

نیازمند ادامه داد: ۱۳ بوستان در سطح شهر قم به منظور برپایی بازارچه هایی برای حمایت از تولیدات خانگی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: تقویت امر ورزش بانوان از مطالبات خانم ها بوده که در این راستا در برخی از بوستان ها ورزش صبحگاهی راه اندازی شد و به دنبال گسترش ورزش همگانی در سطح شهر قم هستیم.

رییس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه امسال در شهر قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088185

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود