Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: باید تلاش کنیم در کوران تعطیلی رقابت‌های لیگ، نقاط ضعفمان را که واقعا زیاد است ترمیم و نقاط قوتمان را هم تقویت کنیم.

محمدرضا اسلامی در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص بازی تیم بسکتبال شهرداری قزوین مقابل شهرداری گرگان اظهار داشت: شهرداری گرگان تیمی پرمهره متشکل از یک کادرفنی با تجربه و توانمند است که اتفاقا روی نیمکت هم مهره‌های خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو کوارتر نخست با این تیم مساوی پیش رفتیم، اما در دو کوارتر بعدی به دلیل اینکه خیلی خوب از موقعیت‌های خودمان در زیر حلقه استفاده نکردیم، باعث شد تا اختلاف امتیاز به شکل محسوسی افزایش پیدا کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین تصریج کرد: تیم ما خیلی جای کار دارد و باید تلاش کنیم بازی به بازی شرایط تیم را ارتقا دهیم و همچنین قدر موقعیت‌های خودمان را بیشتر از قبل بدانیم. تمام برنامه ریزی ما روی این موضوع متمرکز شده تا تیم را دوباره احیا و به شرایط ایده آل برگردانیم.

این سرمربی درمورد دیدار با تیم خانه بسکتبال خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه جایگاه جایگاه خوبی را در دور مقدماتی کسب کردیم و می‌کوشیم تا در دور برگشت هم بهتر از دور رفت نتیجه بگیریم. مالکوم هم به تیم برگشت و توانستیم در دقایقی از او در بازی با خانه خوزستان استفاده کنیم. تیم خانه خوزستان خیلی خوب و جنگنده بود و دو بازیکن خارجی آن‌ها هم در لحظات حساس بسیار خوب به تیمشان کمک می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانم تلاش فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و اگر چه بضاعتمان همانند سایر تیم‌ها نیست، اما بازهم از نتایج تیم تا به این جای کار راضی هستیم. در هر صورت باید بضاعت تیم را نسبت به سایر تیم‌هایی که با آن‌ها بازی می‌کنیم در نظر بگیریم. هدف بزرگی داریم و باید تلاش کنیم در کوران تعطیلی رقابت‌های لیگ به دلیل در پیش بودن بازی‌های تیم ملی در انتخابی کاپ آسیا، نقاط ضعفمان را که واقعا زیاد است ترمیم و نقاط قوتمان را هم تقویت کنیم تا در ادامه هوشمندانه‌تر به مصاف رقبا برویم.

اسلامی در پایان با اشاره به بازگشت مالکوم گفت: با بازگشت مالکوم انگیزه به تیم برگشته و سعی می‌کنیم بتوانیم جزو تیم‌هایی باشیم که بتوانیم با صلابت و شادابی تا مراحل پایانی لیگ کار خودمان را پیش ببریم. از لحاظ تجربه و مهره قابل قیاس با تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان نیستیم، اما بازهم پایداری خوبی در تیم ما شکل گرفته و همین اتفاق نوید بخش آینده‌ای درخشان برای این بازیکنان است.

 

بیشتر بخوانید: تداوم صدرنشینی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با غلبه بر نماینده مشهد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال محمدرضا اسلامی شهرداری قزوین لیگ برتر بسکتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال محمدرضا اسلامی شهرداری قزوین لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری شهرداری گرگان شهرداری قزوین تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای بار سوم به سهمیه برسیم. اردوی تیم ملی تنیس روی میز از سوم اردیبهشت شروع شده و تا زمان اعزام این اردو ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمیده ایرانمنش درباره عملکرد تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مسابقات فیدر جهانی چک، اظهار کرد: ندا شهسواری و مهشید اشتری خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده می‌کنند. این مسابقات سطح بالایی داشت و ندا و مهشید با حریفان ایتالیایی و ژاپن بازی داشتند. شهسواری عملکرد خوبی برابر حریف ایتالیایی داشت، اما بازی را با پوئن نزدیک واگذار کرد.

وی افزود: اشتری نیز با بازیکن ژاپن بازی داشت و او هم بازی خوبی از خود نشان داد. هرچند حریفان آنها از نظر رنکینگ جهانی از پینگ‌پنگ‌بازان ما بالاتر بودند، اما دختران ما با وجود عملکرد خوب این بازی‌ها را واگذار کردند. هدف این بود تا نمایندگان کشورمان پیش از مسابقات انتخابی المپیک در اواخر اردیبهشت به میزبانی تاشکند ازبکستان در مسابقات باکیفیتی شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان ادامه داد: شش سهمیه به آسیا دادند که هر سهمیه برای هر منطقه است. ما در آسیای میانه برای کسب سهمیه مسابقه می‌دهیم و کشورهای قزاقستان و ازبکستان رقبای ما و از نظر رنکینگ بهتر هستند. با توجه به آنالیز و تمرینات در تلاش هستیم تا به سهمیه برسیم. هرچند رقبای ما در مسابقات زیاد و در کمپ‌های مختلف آسیایی شرقی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: ما با شرایط سخت اقتصادی امکان حضور در کمپ‌های بین‌المللی را نداریم. برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا برای بار سوم به سهمیه برسیم. اردوی تیم ملی تنیس روی میز از سوم اردیبهشت شروع شده و تا زمان اعزام این اردو ادامه دارد.

ایرانمنش درباره گلایه شیما صفایی درباره حضور نیافتنش در انتخابی المپیک، اظهار کرد: پیش از آنکه به مسابقات قهرمانی جهان برویم، یک جلسه در فدراسیون گذاشتیم و مقرر شد تا براساس عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان شرکت کنند. در سال‌های گذشته هر سه ملی‌پوش ما در مسابقات شانس برابر داشتند و عملکرد آنها را ارزیابی کردیم و به یک‌باره تصمیم نگرفتیم تا شیما را اعزام نکنیم. هر بازیکنی در این شرایط انتخاب نشود، طبیعی است که ناراحت شود.

وی اضافه کرد: صفایی بازیکنی آتیه‌دار و خوب است و ما با ارزیابی عملکردها تصمیم گرفتیم تا در انتخابی المپیک نباشد. معیار ما بین بدتر و بهتر نبود. هر سه ملی‌پوش ما از بازیکنان ارزنده کشور هستند. به عنوان مربی هیچ تفاوتی بین آنها قائل نمی‌شوم. با توجه به عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی جهان در بوسان کره جنوبی ندا شهسواری و مهشید اشتری بالاتر از صفایی بودند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: هنوز رنکینگ جدید جهانی منتشر نشده و آخرین رنکینگ ملی‌پوشان مربوط به مسابقات فیدر جهانی آلمان بود که رنکینگ آنها ارتقا یافت و رنکینگ اشتری ۳۳۶، شهسواری ۳۹۷ و صفایی ۴۰۳ بود.

منبع: ایرنا کد خبر 748303

دیگر خبرها

  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا