Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر رضی زاده روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این زمینه دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و یکی از نماینده های مردم رشت در مجلس قول هایی را در مورد ساخت خانه کشتی و اختصاص بودجه به این پروژه داده اند و امید است این امر به زودی تحقق یاید.

وی ادامه داد: همچنین خانه کشتی بندرانزلی مراحل پایانی خود را طی می کند و امیدواریم تا پایان سال جاری آماده بهره برداری شود تا ورزشکاران کشتی گیر این شهرستان صاحب یک مکان مناسب کشتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:  یکی از اهداف مهم هیات کشتی استان گیلان توجه ویژه به بخش های زیرساختی در زمینه سالن های کشتی است چون به طور حتم وجود سالن باعث پیشرفت این رشته خواهد شد و با وجود اینکه کشتی یکی از ورزشهای پرطرفدار ایران بشمار می رود و در بسیاری از المپیک ها رشته کشتی توانسته برای کشورمان مدال کسب و افتخارآفرینی کند، باید شرایط را برای پیشرفت روز افزون این رشته به خصوص در گیلان فراهم کنیم.

رئیس هیات کشتی استان گیلان در ادامه به برگزاری نخستین سمینار هیات کشتی این استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این سمینار هیات کشتی گیلان عملکرد خود را ارایه کرد و مسایل مختلف کشتی توسط روسای هیات های شهرستانهای گیلان مورد بررسی قرار گرفت.

رضی زاده تصریح کرد: البته در این سمینار برطرف کردن مشکلات شهرستانها در دستور کار هیات قرار گرفت و امیداوریم که با هماهنگی های انجام شده ، بتوانیم مسابقات کشتی را در سطوح مختلف کشوری و استانی برگزار کنیم که البته این امر مستلزم مجوز ستاد کرونا است.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی کشتی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی کشتی رشت فدراسیون های ورزشی کشتی گیلان اخبار کنکور هیات کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر احیای ظرفیت‌های مغفول رشته کشتی در اردبیل افزود: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی فراموش شود، ادامه داد: قدردانی از قهرمانان و پهلوانان وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

عاملی راه اندازی جام صفوی را یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران دانست و بیان کرد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد و… انجام دادند که فراموش‌نشدنی است.

کد خبر 6089028

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند