Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@10:33:15 GMT

سینما‌های متخلف بسته می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۷۹۵۲۶

مدیر سینمای استان‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ضمن تشریح وضعیت اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره در استان‌های مختلف بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تاجیک، درباره شرایط برگزاری این دوره از جشنواره و اکران فیلم‌ها در استان‌های مختلف گفت: با توجه به دستوری که از وزارتخانه و سازمان سینمایی آمده است ما امسال جشنواره فیلم فجر را در تمام استان‌ها و سه منطقه آزاد برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به دلیل شرایط کرونایی و وضعیت قرمز مازندران، امسال این رویداد در این استان برگزار نمی‌شود.

وی درباره وضعیت میزبانی استان‌ها هم توضیح داد: در هر استان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در یک الی پنج سینما پخش می‌شود، امسال هشتاد و دو سالن در کل استان‌های کشور از ۱۵ تا ۲۲ بهمن میزبان مخاطبان هستند و همه استان‌ها با استقبال کامل شروع به کار‌های اولیه کرده‌اند، شیوه اجرا هم به این ترتیب است که هر روز در هر سالن دو سانس نمایش خواهیم داشت و هر ۱۶ فیلم جشنواره به کل استان‌ها ارسال می‌شود، چون به هر حال سینما سال سختی داشت. این در حالی است که سال گذشته یک سوم از آثار حاضر در جشنواره در استان‌ها به نمایش درمی‌آمد. شرایط رعایت پروتکل‌ها در استان‌ها مانند تهران است حتی در برخی استان‌ها این امر با تاکید بیشتری لحاظ خواهد شد.

قیمت بلیت در استان‌ها؛ ۲۰ و ۳۰ هزار تومان   وی افزود: به کل سینما‌های کشور شیوه‌نامه اجرایی پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده به طوری که هر سالن با ۳۰ درصد ظرفیت به اکران آثار خواهد پرداخت، فروش‌های گیشه‌ای در استان‌ها هم لغو شده و این امر کاملاً به صورت اینترنتی است، قیمت بلیت در استان‌ها بیست هزار تومان تعیین شده البته در استان‌های اصفهان، خراسان رضوی، البرز و فارس قیمت بلیت به مبلغ سی هزار تومان مقرر شده است.

تاجیک با اشاره به اختلالات گزارش شده در روند فروش بلیت به صورت آنلاین در روز اول جشنواره گفت: اختلالات ابتدایی در روند خرید بلیت‌ها در روز اول به دلیل حجم ورود افراد به سامانه بود طی جلسه‌ای که با دوستان داشتیم قول داده شده تا این مشکل برطرف شود و امیدوارم در استان‌ها کمتر شاهد این اتفاق باشیم البته ما به دوستان تاکید کرده‌ایم که بستر سمفا را فراهم کنند به این ترتیب همه سینما‌ها با شرط فراهم کردن بستر سمفا و اتصالشان به آن، در جدول اکران قرار گرفته‌اند اگر سینمایی به لحاظ سخت‌افزاری مشکلی داشته باشد ممکن است به مشکل فروش بلیت بخوریم در غیر این صورت مسأله‌ای پیش نمی‌آید. ما تلاش می‌کنیم سرور‌ها را هم تقویت می‌کند تا در فروش بلیت استان‌ها مشکلی نداشته باشیم.

تاجیک اظهار کرد: ما امسال فیلم‌های خوبی را در جشنواره داریم که تنوع هم دارند از همین رو به نظرم آثار جشنواره با استقبال مواجه خواهد شد البته امسال تجربه جدیدی است. با توجه به شرایط کرونایی و هماهنگی‌هایی که انجام داده‌ایم، قرار است نیرو‌های اورژانس در سینما‌های کل کشور مستقر شوند تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم. ضمن اینکه اگر سینمایی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تخلفی کند با تذکر و بسته شدن سینما مواجه خواهد شد. برچسب ها: سینماها ، متخلف ، مدیر سینما ، جشنواره ، فیلم فجر ، اکران ، پروتکل ها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سینماها متخلف مدیر سینما جشنواره فیلم فجر اکران پروتکل ها استان ها سینما ها فیلم فجر فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران

سازمان محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۴ شکارچی در آمل، بابل، بابلسر، نوشهر و ساری و میانکاله دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران  ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت‌زنی و کنترل در بابل، بابلسر، نوشهر، آمل، ساری و میانکاله متخلفان شکار و صید را به همراه 6 قبضه سلاح شکاری، لاشه یک طاقه قرقاول و 25 قطعه ماهی دستگیر کردند.

محیط زیست اعلام کرد: حین پایش رودخانه‌های استان بیش از 50 رشته دام صید غیرمجاز ماهی جمع آوری شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر در گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی منطقه ویسر از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

در بابلسر هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در دو ماموریت حین گشت و کنترل در رودخانه بابلرود سد آرمیج کلا و سد میرود 17 رشته دام و 2 عدد چم صید ماهی‌های استخوانی جمع آوری کردند.

در آمل هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در رودخانه گرمرود بخش دشتسر یک صیاد غیرمجاز به همراه 25 قطعه ماهی و 2 رشته دام غیرمجاز ماهی دستگیر کردند.

در ماموریت مشترک ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل و ماموران نیروی انتظامی از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شده

در شهرستان بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک طاقه قرقاول نر دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری  و در محیط بانی دودانگه محمدآبادحین گشت و کنترل شبانه در مناطق محدوده روستای مرگاب با همکاری ماموران نیروی انتظامی دودانگه از یک متخلف حین شروع به شکار یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در محیط بانی هولار حین گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی در محدوده دریاچه سد شهید رجایی و رودخانه پهنه کلا از صیادان غیرمجاز2 لنسر و یک رشته دام صیادی کشف و ضبط کردند.

 ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در پناهگاه حیات وحش سمسکنده هم 12 رشته دام صیادی در محل مصب رودخانه تجن به دریا در محدوده فرح آباد و محدوده روستای اردشیر کشف و ضبط کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله هم 20 رشته دام صید ماهی غیر مجاز در ساحل پناهگاه حیات وحش میانکاله جمع آوری کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • هشت شکارچی متخلف در گچساران دستگیر شدند
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب