Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت واحد‌های صنفی از توزیع ۵ تن مرغ با قیمت مصوب در ۱۱ نقطه از شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

لطف الله ستاره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در  ری ، با اشاره به توزیع مرغ با قیمت مصوب اظهار داشت: با توجه به افزایش نرخ مرغ در سراسر کشور اتاق اصناف شهرستان ری با همکاری اتحادیه پرنده و ماهی شهرستان اقدام به توزیع 5 تن مرغ در 11 نقطه از شهرستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون میزان قابل توجهی کالای های اساسی شامل روغن، شکر، مرغ منجمد و گرم، گوشت منجمد، تخم مرغ و غیره در سطح شهرستان ری توزیع شده است. 

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به دغدغه مردم برای نظارت بیشتر تأکید کرد: امروز از ساعات ابتدایی توزیع مرغ با قیمت 20 هزار و 400 تومان به منظور جلوگیری از تخلف و گران‌فروشی 3 تیم از بازرسان اتاق اصناف به صورت سرزده از واحد‌های عرضه کننده بازدید و بازرسی می‌کنند.

توزیع 150 تن مرغ منجمد بازار شهرستان پردیس را تنظیم کردروزانه 30 تن مرغ منجمد باقیمت 15 هزار تومان در قم توزیع می‌شود400 تن مرغ منجمد برای تنظیم بازار استان کرمان عرضه می‌شود

ستاره تصریح کرد: بازرسی بر نحوه جذب و توزیع به صورت مستمر است و ارائه کالاهای ضروری با قیمت مصوب تا پایان سال ادامه دارد و از لحاظ توزیع کالا در سطح شهرستان ری مشکلی وجود ندارد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در پایان خاطر نشان کرد: آرامش بازار و ایجاد اطمینان به مصرف کنندگان از مهمترین اولویت‌های اتاق اصناف است و در این راستا با متخلفان کم‌فروش یا گران‌فروش علاوه‌بر جریمه نقدی برخورد قانونی نیز می‌شود. 

انتهای پیام /ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتاق اصناف شهرستان ری قیمت مصوب مرغ با قیمت مرغ منجمد تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در دیدار هفتگی خود با روسای اتحادیه‌های اتاق اصناف شهرکرد نقش اصناف درمهار تورم را اساسی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نوسان قیمت‌ها را بهانه‌ای برای برخی سودجویی‌ها عنوان کرد وگفت: افزایش قیمت روز نباید بر کالایی که قبلا خریده شده است اعمال شود چراکه نتیجه آن اخلال دربازار، اقتصاد واجحاف درحق مردم می‌شودکه از لحاظ شرعی واخلاقی ناپسند ومنکر است.
وی رعایت انصاف واعمال قیمت بیشتر را منوط به خرید گرانتر کالا درهمان روز دانست وگفت: اگر اصناف این مهم را رعایت کنند مهار تورم به نسبت زیاد، جلب اعتماد مردم وهمراهی آنان حاصل خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روزشهرکرد ازاصناف خواست این روز را بهانه‌ای برای شروع رونق اقتصادی شهرکرد به عنوان مرکز استان بدانند و برنامه‌های خود را برای افزایش رونق اقتصادی بازارمرکز استان عملیاتی کنند.
دراین نشست روسای اتحادیه‌های اصناف شهرکرد مهمترین چالش‌ها و مطالبات هم صنفی‌های خود را مطرح کردند.
رئیس اتاق اصناف شهرکرد هم تعیین تکلیف فن آوران ۲ شهرکرد را مهمترین مطالبه اصناف مرکز استان دانست وگفت: خوشبختانه با پیگیری‌های معاونت اموراقتصادی استانداری این مهم تا دوماه آینده تعیین تکلیف و زمین‌های آن به متقاضیان واگذارمی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی