Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام بهداروند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  تعداد شکایات حوزه روابط کار  طی ۱۰ ماه گذشته در شهرستان فردیس نسبت به مدت مشابه با ۲۰ درصد افزایش به  یک هزار و ۲۲۰ پرونده رسید.

وی  ادامه داد: تمام  اختلافات کارگری  و کارفرمایی با  رعایت اصول آئین دادرسی و موازین حقوقی مورد بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهداروند  اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از اواخره سال ۹۸ تمام  شکایات و رسیدگی های کارگری به صورت برخط از طریق سامانه جامع روابط کار انجام شده  و کارگران و کارفرمایان نیازی به حضور و ثبت شکایت فیزیکی ندارند.

 کارگران برای  ثبت شکایت لازم است به دفاتر پیشخوان دولت جهت احراز هویت مراجعه کنند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردیس  افزود : امسال بازرسان کار این اداره ۱۰۲ مورد بازرسی در زمینه  شناسایی اتباع بیگانه در واحدهای تولیدی و خدماتی شهرستان فردیس انجام دادند و ۱۱۸ نفر اتباع  خارجی غیر مجاز را شناسایی و با نیروی کار داخلی  جایگزین شدند.

همچنین در این مدت ضمن آنکه کارفرمایان متخلف بالغ بر هشت  میلیارد ریال جریمه شده  تعداد ۲۸ پرونده درخواست تعقیب برای آنان صادر شده است.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز البرز قرار دارد.

برچسب‌ها کارفرما کارگر البرز فردیس شورای حل اختلاف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارفرما کارگر البرز کارفرما کارگر البرز فردیس شورای حل اختلاف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت گفت: بدنبال بارندگی‌های خوب سال گذشته و امسال  و مشارکت جوامع محلی و نظارت‌های مستمر محیط زیست آب تالاب‌های شهرستان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

محمدی تصریح کرد: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت  با وسعت ۳۵۰۰ هکتار  که انواع گونه‌های گیاهی آبزی و کنار آبزی را در خود جای داده  و نقش بسیار مهمی هم در اکوسیستم منطقه دارد و هر کجا که تالاب و آب باشد  نقش تلطیف هوا و رطوبت دهی به حوزه را دارد و قطعا این رطوبت دهی برای کشاورزی هم مفیداست.

رییس اداره محیط زیست شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: تالاب‌های شیبلو - عرب گلی و کینیکور از تالاب‌های مهم استان هستند که سالانه پذیرای  ۴۰۰ هزار قطعه از انواع پرندگان مهاجر بومی آبزی و کنار آبزی است که برای زمستان گذرانی به این تالاب‌ها مهاجرت می‌کنند و مهمترین این پرندگان  مهاجر غاز پیشانی سفید است که در فصل زمستان برای زمستان گذرانی و جوجه آوری به تالاب شیبلو مهاجرت می‌کنند.

محمدی گفت: تالاب شیبلوی شهرستان پلدشت به دلیل اهمیت بالا مراحل  پایانی ثبت اش را در کنوانسیون رامسر به عنوان تالاب بین المللی سپری و در سال جاری ثبت خواهد شد.

وسعت تالاب‌های شهرستان پلدشت بیش از ۴ هزار هکتار است.

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است