Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر شهرک صنعتی اسدآباد از افتتاح و بهره برداری واحد تولیدی صنعتی الکل اتانول اسدآباد در دهه فجر خبر داد.

سجاد رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این واحد تولیدی با اعتباری افزون بر هفت میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۰ نفر توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در دهه فجر افتتاح می شود و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شهرستان اسدآباد تاکنون از کارخانه تولید الکل محروم بوده و اجرای چنین واحد تولیدی صنعتی در شرایط فعلی با توجه به شیوع کرونا نیاز ضروری استان و شهرستان است.

رضایی در ادامه با اشاره سه طرح جدید قابل کلنگ زنی در شهرک صنعتی اسدآباد تصریح کرد: عملیات ساخت، احداث و کلنگ زنی سه طرح جدید در شهرک صنعتی اسدآباد با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان در دهه مبارک فجر در این شهرستان انجام می گیرد.

وی احداث کارخانه تولید پلاستیک(تولید مخزن و تانکر پلاستیکی ) با اعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، فاز دوم شرکت سولار گستر غرب(تولید سبد میوه و لوله با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و فاز دوم کارخانه فوم آدراپانا با اعتبار چهار میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان را سه طرح قابل کلنگ زنی شهرک صنعت اسدآباد در دهه فجر برشمرد.

مدیر شهرک صنعتی اسدآباد یادآور شد: زمین مورد نیاز این طرح ها به سرمایه گذاران بخش خصوصی تحویل داده شده و شروع به ساخت و ساز کرده اند که ساخت و احداث این سه طرح برای ۲۵ نفر از جوانان اسدآبادی اشتغال به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: تاکنون ۴۰ درصد از شهرک صنعتی شهرستان به سرمایه گذاران واگذار شده است و ۶۰ درصد باقیمانده نیز آماده واگذاری برای ساخت و احداث واحدهای تولیدی و صنعتی قرار دارد.

رضایی با اشاره به مساحت ۹۲ هکتاری شهرک صنعتی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی اسدآباد ۱۸ کارخانه تولیدی و صنعتی زنده وجود دارد که از این تعداد سه واحد تعطیل هستند.

وی  با اشاره به فعال بودن ۱۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان گفت: تبدیل قسمتی از زمین های خدماتی که سال ها باقی مانده بود، به کارگاهی تبدیل شده و در آینده نزدیک کارهای طراحی این زمین ها در حال اتمام قرار دارد و طی جلساتی با تولیدکنندگانی که برای زمین در شهرک اعلام آمادگی کرده بودند، این واحدها از ۱۰۰ متر تا  ۵۰۰ متر تحویل آنها خواهد شد و پس از سال ها حدود ۲۰ تا ۲۵ تولیدکننده جدید در قالب کارگاهی به شهرک خواهند آمد.

وی بیان کرد: با اضافه شدن تعداد دوربین های مداربسته در حال حاضر کل شهرک زیرپوشش دوربین مداربسته قرار داشته و برای ضریب امنیت بیشتر و حراست کامل تر با این اقدام هیچ نقطه کوری در شهرک وجود ندارد و این شهرک از آیتم امنیت بالایی برخوردار است.

مدیر شهرک صنعتی اسدآباد همچنین با اشاره به وجود زیرساخت های آب، برق، گاز و تلفن در شهرک صنعتی اضافه کرد: با دارا بودن دو حلقه چاه آب هیچ گونه مشکل آب در شهرک وجود ندارد.

وی یادآور شد: با توجه به صدور مجوز بدون اتلاف وقت و سریع در شهرک صنعتی اسدآباد، بسیاری از سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در این شهرک بوده و در حال حاصر در حال رایزنی برای سرمایه گذاری در شهرک هستند و به همین علت اتفاقات و خبرهای خوبی در رابطه با جذب سرمایه گذاران جدید در شهرک صنعتی پیش رو قرار دارد.

رضایی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها و خدمات نرم افزاری چون مشاوره فنی، مشاوره مهندسی و مشاوره مدیریتی در مراکز خدمات فنی و کسب و کار شهرک گفت: کسانی که دارای سوال باشند به راحتی می توانند از خدمات نرم افزاری، مشاوره مدیریتی، فنی و مهندسی شهرک توسط کارشناسان خبره و مورد تأیید استفاده کنند و کسانی که قصد راه اندازی کارهای تولیدی داشته باشند با طرح های توجیهی رایگانی که در سایت صنایع کوچک قرار داده ایم می توانند برای شروع و مطالعات اولیه که قبلاً انجام داده اند، استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها شهرك صنعتي پروژه عمراني کارخانه صنعتی دهه فجر افتتاح پروژه در دهه فجر الکل شهرک صنعتی اسدآباد سرمایه گذاران میلیون تومان واحد تولیدی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۷۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی مهدی‌پور با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی توانمندی‌های صادراتی واحد‌های صنعتی است بیان کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با حضور واحد‌های تولیدی و صنعتی با قابلیت‌های لازم برای امور صادراتی و رقابت در عرصه‌های بین المللی برگزار شده است تا توانمندی‌های تولیدی صنعتگران و تولیدگان کشور را در معرض دید فعالان اقتصادی داخلی و خارجی قرار دهد.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت ایده‌آل و بسیار مناسبی برای واحد‌های تولیدی صادرات محور است تا تولیدکنندگان بتوانند محصولات با قابلیت رقابت خود را معرفی و در معرض رقابت و دید مشتریان قرار دهند.

مهدی‌پور در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌های تولیدی استان در امر صادرات اظهار کرد: بسیاری از محصولات با کیفیتی که تولیدکنندگان خوزستانی در نمایشگاه عرضه کردند قابلیت‌های لازم برای حضور در بازار‌های مختلف بین‌المللی و رقابت را دارا هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اضافه کرد: تولیدکنندگان خوزستان می‌توانند در نمایشگاه‌های مختلف، دیگر تولیدکنندگان سراسر کشور را با مزیت‌ها و ظرفیت‌های کم نظیری که استان به لحاظ فضای صادراتی دارد آشنا کنند تا دیگر فعالان اقتصادی صادرات خود را از مجاری متعدد این استان انجام دهند.

وی با اشاره به زیر ساخت و موقعیت جغرافیایی خوزستان در امر صادرات ادامه داد: دسترسی مستقیم به آب‌های آزاد و بین المللی، برخورداری از چندین فرودگاه بین المللی، دسترسی به شبکه راه‌های اصلی و اتصال به راه آهن سراسری و وجود ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی از جمله ظرفیت‌های استان خوزستان برای حوزه صادرات است.

مهدی پور اظهار کرد: این موارد همه بیانگر آن است که استان خوزستان بهترین شرایط را برای فعالیت‌های صادراتی واحد‌های صنعتی دارد.

۱۵ واحد صنعتی از خوزستان در این نمایشگاه ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان را معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • ناآگاهی مهمترین علت مصرف الکل و دخانیات
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود