Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از همشهری دیروز موعد بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به‌خاطر بدهی ۵۰۰هزار یورویی به بودیمیر بود. این مهاجم پابه‌سن‌گذاشته در زمان برانکو با پرسپولیس قرارداد بست اما تنها پس از نیم‌فصل حضور به کشورش بازگشت و دیگر به ایران نیامد. با جدایی ایرج عرب از پرسپولیس و حضور محمدحسن انصاری‌فرد، بودیمیر قراردادش را با پرسپولیس یک‌طرفه فسخ کرد و پس از شکایت به فیفا، حکم ۵۰۰‌هزار یورویی علیه پرسپولیس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام قبلی دیروز آخرین موعد پرداخت این بدهی بود که اتفاقی نیفتاد و باشگاه به هر دری زد، نتوانست آن را جور و واریز کند. برخی منابع خبر دادند که پرسپولیس ۳ پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده و نمی‌تواند در نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو بازیکن بگیرد اما بیانیه باشگاه و اظهارات سخنگو و همچنین استعلام از فدراسیون مشخص کرد که هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. فدراسیون می‌گوید تا ظهر دیروز هنوز نامه‌ای از فیفا مبنی بر محرومیت وصول نشده و ابراهیم شکوری، سخنگوی هیأت‌مدیره پرسپولیس وعده داد که تا آغاز نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر که پس از ۲‌دیدار عقب‌افتاده پرسپولیس استارت می‌خورد، بدهی بودیمیر پرداخت و خطر محرومیت رفع می‌شود. داوور رادیک، وکیل بودیمیر هم به ایسنا گفته هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته نشده اما به‌نظر می‌رسد بعد از نامه‌نگاری او به فیفا و اظهار عدم‌وصول مطالبات، حکم محرومیت در آینده‌ای نزدیک صادر خواهد شد. گویا این روند ۲۰روز به طول می‌انجامد و تا زمان بازگشایی نقل‌وانتقالات لیگ برتر خلیج‌فارس حکم اعلام نمی‌شود. فیفا هم هر پرونده‌ای از فوتبال ایران خصوصا پرسپولیس اعلام‌وصول می‌کند، بلافاصله حکم محرومیت از خرید و فروش بازیکن می‌دهد و این به‌خاطر سابقه خرابی است که این باشگاه و بقیه باشگاه‌های ایرانی نزد فیفا دارند. با این حساب، به‌نظر می‌رسد فعلا خبری از عقد قرارداد با مهدی ترابی و احیانا بازیکنان جدید ازجمله مدافع مرکزی نخواهد بود و شاید پس از قطعی‌شدن حکم محرومیت، تا یک‌سال‌ونیم دیگر هم پرسپولیس مجبور شود با همین بازیکنان و آرمان رمضانی و مهدی شیری و دیگران به بازی ادامه دهد.

کد خبر 582633 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC

به گزارش "ورزش سه"، پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سالهای گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود‌. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود‌.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است