Web Analytics Made Easy - Statcounter

رييس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبري هوايي ايران با اشاره به افتتاح 12 پروژه فرودگاهي در مهرآباد گفت: افتتاح اين پروژه‌ها نماد خودباوري متخصصان داخلي کشور در حوزه صنعت فرودگاهي و هوانوردي است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری، امروز (12 بهمن) در مراسم افتتاح ١٢ پروژه عمرانی و هوانوردی در فرودگاه مهرآباد گفت: همزمان با شروع جشن‌های انقلاب، افتتاح این پروژه‌های ارزشمند، نماد خودباوری متخصصان داخلی کشور در حوزه صنعت فرودگاهی و هوانوردی است و با افتتاح این پروژه ها شاهد حرکت مهمی در جهت تامین ایمنی و سلامت پرواز و افزایش خدمات مسافری در مهرآباد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اضافه کرد: با نصب سیستم سوئیچینگ برج و اپروچ مهرآباد توانستیم یکی از دغدغه‌های مهم در حوزه عملیات هوانوردی را برطرف کنیم که اقدام مهمی در راستای ایمنی و سلامت پروازهاست.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه های مهرآباد در شرایط سخت تحریم و بحران کرونا انجام شد، گفت: تا پایان سال آشیانه هواپیمای فلایت چک و رمپ آن، همچنین محوطه‌سازی مقابل ترمینال‌های ۴ و ۶ تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین سال آینده پروژه بهسازی اساسی باند ۲۹ چپ مهرآباد انجام می‌شود.

اهتمام برای دریافت مطالبات از شرکت های خارجی

امیرمکری همچنین در بخشی از سخنان خود در پاسخ به پرسش های خبرنگاران به مطالبات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از شرکت های هواپیمایی اشاره کرد و عنوان کرد: در شرایط كرونا که با کاهش عملیات جابه جایی مسافر مواجه شدیم به دستور وزیر راه و شهرسازی با شرکت های هواپیمایی مساعدت شده که به مرور با افزایش پروازها تسويه بدهی ها انجام شود.

وی در عین حال گفت: به دلیل کاهش پروازهای بین المللی ومشکل اقتصادي اغلب شركتهاي هواپيمايي خارجي مطالبات ما از شرکت های خارجی افزایش یافته که در حال رایزنی برای دریافت این مطالبات هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین درباره پروازهای عبوری آسمان ایران عنوان کرد: پیش از کرونا روزانه 700 تا 800 پرواز عبوری داشتیم که پس از کرونا به 130 پرواز رسید و به مرور با بهبود شرایط به 400 تا 450 پرواز رسید.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال جاری میلادی تعداد پروازهای عبوری آسمان کشور به تعداد سال 2019 بازگردد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری

افشین مظفری شهردار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با قدردانی از فعالیت‌های رسانه‌های این استان اظهار کرد: در راستای تبدیل شهر ایلام به شهر الکترونیک، یکی از اقدامات خوب شهرداری این شهر نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در شهر بوده و به‌زودی مرکز مانیتورینگ شهر در منطقه چغاسبز قبل از اربعین امسال افتتاح خواهد شد. با افتتاح این مرکز کل شهر ایلام به دوربین‌های پایش تصویری مجهز می‌شوند و بخشی از نارضایتی مردم درباره ترافیک شهر با پایش این دوربین‌ها کاهش می‌یابد.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۰ پروژه عمرانی ازجمله سیلبند، پل روگذر، نورپردازی، المان، تعریض خیابان‌ها، جدول‌گذاری، ایجاد بلوار، پل عابر پیاده در سال گذشته توسط شهرداری ایلام اجرایی شده که بیشتر این پروژه‌ها در راستای مطالبات مردم شهر ایلام بوده و ایجاد بازارچه مرکزی شهر ایلام پیرو تأکید استاندار ایلام تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد. ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است که در ۲هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام با اشاره به پروژه فرهنگ‌سرای شهر ایلام گفت: تکلیف فرهنگ‌سرای این شهر به‌زودی مشخص می‌شود در صورت عدم فعالیت سرمایه‌گذار قبلی این پروژه به سرمایه‌گذار جدید واگذار می‌شود.پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان این شهر ایلام بوده که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

مظفری بیان کرد: خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴ میلیارد تومان در حال ساماندهی است. نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده که این مهم در حال انجام است. لاین غربی بام ایلام نیز به‌زودی ایجاد خواهد شد و بار ترافیکی این منطقه به‌ویژه برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل می‌شود.

وی مطرح کرد: مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده و ۸۶۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری ایلام در سال جاری بوده که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی و مابقی آن هزینه‌های جاری خواهد بود این بودجه از منابع داخلی تأمین شده؛ البته این بودجه تا یک هزار میلیارد تومان قابل افزایش است.

شهردار ایلام با اشاره به همکاری با نهاد‌ها و ارگان‌ها به‌ویژه دانشگاه‌های استان توضیح داد از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در طراحی آلمان‌های شهری و زیباسازی شهر ایلام استفاده می‌کنیم. ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در زمینه رشته‌های مرتبط با شهرداری و علم و فناوری بی‌نظیر است و باید این ظرفیت به کمک توسعه شهر ایلام بیاید. برای واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های خلاقانه و زیباسازی شهر ایلام و آموزش‌های کوتاه‌مدت دانشگاه‌های استان در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟