Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرهاد دژپسند عصر دیروز(دوشنبه) در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: برنامه‌ریزی ما این است که سال آینده 1400 هزار میلیارد تومان از دو بازار پول و سرمایه و نیز سرمایه‌گذاری خارجی تأمین مالی داشته باشیم.   وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: تأمین مالی از بورس را سال آینده با ایجاد شرکت‌های سهامی عام و صندوق‌های پروژه پیگیری خواهیم کرد؛ بنابراین سال 1400 سرعت و عمق بیشتری به بازار سرمایه می‌دهیم تا تحقق رقم 1400 هزار میلیارد تومان محتمل‌تر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دژپسند تاکید کرد: امسال سرمایه گذاری خارجی خوبی داشتیم اما سال آینده باید قطعاً بیشتر باشد.
وزیر اقتصاد در پاسخ به پرسشی درباره کاهش اعتماد مردم به بازار سرمایه گفت: دنبال فرهنگ سازی هستیم تا مردم به روش غیرمستقیم در بورس سرمایه‌گذاری کنند تا تنش‌ها کمتر شود؛ چون این التهابات بیشتر به دلیل سرمایه‌گذاری مستقیم مردم در بورس است.   وی تاکید کرد: آمادگی داریم عرضه اولیه‌های زیادی داشته باشیم، اما منتظریم تا حواشی روانی بازار سرمایه حذف شده و این بازار به تعادل برسد. اگر تحلیل‌های کارشناسان بازار سرمایه را مطالعه کنید پیامشان این است که بازار سرمایه در حال عبور از این شرایط است.   به گفته وزیر اقتصاد در 9 ماهه امسال سودآوری شرکت‌های بورسی نسبت به مدت مشابه پارسال سه برابر شده است.
دژپسند همچنین درباره اظهارات گذشته خود مبنی بر عرضه اولیه بزرگ به مناسبت ولادت حضرت زهرا گفت: من این عرضه اولیه را به صورت مشروط اعلام کرده بودم و بستگی به شرایط بازار دارد و اگر این شرایط نامساعد باشد آن را انجام نمی‌دهیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد بورس بازار سرمایه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار ویدیویی نوشت: در تحلیلی گفتم؛ با درآمد ۳۵ میلیارد دلاری نفت، ثبت تورم ۵۰-۴۸ درصدی در سال ۱۴۰۲ قابل قبول نمی‌باشد و دولت نمی‌تواند ژست مبارزه با تورم بگیرد!

بلافاصله دستور تخریب صادر شد که زمان شما چنین بود و چنان…

میدانید دلیل اصلی عدم توفیق دولت سیزدهم در تحقق وعده کنترل تورم و نرخ ارز چیست؟

یک علت مهم این است که طی دو سال و نیم گذشته، این دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پول چاپ کرده است، یعنی پایه پولی در ۳۰ماه، ۱۱۵ درصد افزایش داشته است!

درحالیکه از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰، جمع این رقم، ۵۱۹ همت بوده است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم