Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگروه بیوانفورماتیک دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن های علوم گیاهی و بیوتکنولوژی، وبینار آموزش پایگاه‌های داده اطلاعاتی را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بیوانفورماتیک یک دانش بین رشته‌ای نوین است. جایی که همکاری علوم کامپیوتر، ریاضیات، ژنتیک، شیمی، فیزیک و علوم مرتبط به نتایج بهتر و به حل مسائل مهم و حیاتی علوم زیستی منجر شده‌ است که پیش از این بی پاسخ یا ناکامل مانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور درک بهتر ساز و کارهای زیستی، باید اطلاعات زیستی ترکیب شوند تا تصویری جامع از این فعالیت‌ها شکل بگیرد. از این‌رو بیوانفورماتیک در زمینه تجزیه و تحلیل و تفسیر انواع مختلفی از داده‌ها به کمک ما می‌آید. کاربردهای فراوان این علم در حوزه‌های مختلف نظیر ژنومیکس، پروتئومیکس، ترنسکریپتومیکس، فارماکوژنومیکس، متابولیک، بیوفیزیک، بیوشیمی و… روز به روز در حال رشد است.

این وبینار با حضور دکتر مهدی علیجانیان زاده ـ عضو هیئت علمی دانشکده علوم زیستی دانشگاه خوارزمی جمعه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام از طریق لینک https://zist-fan.ir/events/?p=۵۱۵۱ اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • واکنش دانشگاه تهران به حاشیه‌ سازی‌های اخیر درباره همکاری با جمیله علم الهدی
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد