Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@22:33:32 GMT

وضعیت علی انصاریان وخیم‌ و بحرانی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۸۰۷۵۳

وضعیت علی انصاریان وخیم‌ و بحرانی شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ «سید محمدرضا هاشمیان» پزشک معالج پیشکسوت فوتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه از روز گذشته شرایط بازیکن اسبق سرخابی‌ها پیچیده و بحرانی شد و این به خاطر درگیری ریه این بازیکن فوتبال است. البته او دچار آمبولی ریه نشده اما بشدت درگیر شده است و باید تمام ابزار و داروهای لازم برای درمان او به کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به پرسشی که روز گذشته خبر از روند پایدار وی داده بودند گفت: شرایط او صبح روز گذشته بهتر بود اما از ظهر به بعد حال وی دگرگون شد. انصاریان از لحاظ روحی و جسمی نیز تحلیل رفته است. درگیر ریوی او از مرحوم میناوند بیشتر است.

استاد دانشگاه شهید بهشتی در واکنش به صحبت‌های یکی از بستگان او مبنی بر زنده نبودن وی تا چند ساعت دیگر گفت: نمی شود به صورت قطعی تعیین کرد و در بخش icu  همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا وی از این شرایط نجات پیدا کند. ما نسبت به درمان هیچ بیماری ناامید نیستیم.

وی تصریح کرد: مرگ و زندگی دست خداوند هست و نباید شرایط بد را ساعت‌بندی کنیم. شرایط سخت است اما باید این فرهنگ تغییر کند این ساعت‌بندی‌ها برای مرحوم «مهرداد میناوند» هم بود و نباید کسی ساعت مرگ را مشخص کند. اجازه دهند ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1088437 برچسب‌ها علی انصاریان کرونا ویروس مهرداد میناوند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی انصاریان کرونا ویروس مهرداد میناوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های خوبی را از شمال و جنوب استان ثبت کرده ایم به طوری که بعد از شوط، ۱۲ میلی‌متر بارندگی از خوی و ۱۰ میلی متر نیز از پیرانشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹.۶ میلی‌متر از سلماس، ۸.۵ میلی متر از ماکو، ۶ میلی متر از سردشت، ۵.۷ میلی متر از چایپاره و ۳.۴ میلی متر از پلدشت ثبت بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان هم بارشهایی ثبت شده است، اظهار کرد: میزان بارندگی ها در خود شهر ارومیه کمتر از یک میلی متر بود ولی در مناطق انزل و باری حدود سه میلی متر بارندگی ثبت شد.

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • وضعیت رودخانه کردان پس از بارش های شب گذشته
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • پاکی هوا ارمغان وزش باد‌های بهاری