Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابراهیم رستمی رئیس صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی مشهد گفت: در حال حاضر تعداد ۲۲۷ کارگاه و کارخانه فعال به امر فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی و دامی در شهر مشهد اهتمام می‌ورزند و این فعالیت‌ها در حال حاضر از این جهت که شیوع کرونا اغلب مشاغل و حرف را تحت تاثیر خود قرار داده و آن‌ها را به تعطیلی کشانده حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: با این وجود واحد‌های صنعتی مشهد با اعمال حداکثری دستور العمل های بهداشتی و در محیطی استریل محصولات خود را آماده عرضه به بازار مصرف می‌کنند.
 رئیس صنایع تبدیلی و تکمیلی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: برخی از کارخانجات، محصولاتی سالم‌ تر از قبل شیوع کرونا را به مردم عرضه می‌ کنند چرا که کاملاً به دستور العمل‌ های بهداشتی عمل نموده و حفظ سلامت مردم را بزرگترین دغدغه خود محسوب می‌ نمایند.
رستمی اخلاق حرفه‌ای و کار بی وقفه را تضمین کننده تحقق شعار سال دانست و بیان کرد: جهاد کشاورزی و همچنین صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات معیشتی و کاهش دغدغه‌های دولت در امنیت غذایی مردم باشد.   انتهای پیام// ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی صنایع تبدیلی بسته بندی محصولات کشاورزی دستور العمل بهداشتی صنایع تبدیلی و تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس