Web Analytics Made Easy - Statcounter

حملات هوایی ائتلاف سعودی به مناطقی از یمن طی ساعات گذشته هم ادامه یافت و طی آن فرودگاه بین المللی صنعا در دو نوبت از سوی جنگنده‌های متجاوز سعودی بمباران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، حملات هوایی ائتلاف تحت سرکردگی سعودی به مناطق مختلف یمن طی ساعات گذشته ادامه یافت که بر اثر این حملات منازل غیرنظامیان و دارایی‌های آنها آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در صنعا جنگنده‌های سعودی در دو نوبت فرودگاه بین المللی صنعا را بمباران کردند.

جنگنده‌های ائتلاف سعود دو دو نوبت منطقه «سلبه» را هدف قرار دادند.

همچنین منطقه «صرواح» در استان «مأرب» از سوی جنگنده‌های متجاوز سعودی بمباران شد.

طی ساعات گذشته همچنین 243 مورد نقض آتش بس در استان الحدیده در جنوب یمن گزارش داد که شامل 2 پرواز جاسوسی متجاوزان بر فراز مناطقی از این استان بود و 58 مورد هم حمله راکتی و توپخانه‌ای و 161 مورد نیز با آتشبارهای دیگر انجام شد.

تجمع در استان إب یمن در حمایت از رزمندگان یمنی

در تجمعی که در استان إب یمن با عنوان »محاصره و جنایات تروریستی دشمن آمریکایی برگزار شد»، بر حمایت از جبهه‌های جنگ با مال و نیرو و ارسال کاروان غذایی تاکید شد.

« امین الورافی» از مسئولان محلی این استان گفت: دفاع از یمن وظیفه همه است. ادامه حمایت از جبهه‌های جنگ تا تحقق پیروزی دارای اهمیت است.

«شامخ الجعفری» از دیگر مسئولان این استان هم بر پایداری و ایستادگی در برابر دشمن و ادامه حمایت مالی و انسانی و تسلیحاتی از جبهه‌ها تا تحقق پیروزی تاکید کرد.

شرکت کنندگان در این تجمع بر حمایت از رزمندگان یمنی تاکید کردند و جنایات متجاوزان و تصمیم آمریکا در قرار دادن انصارالله در فهرست گروه‌های تروریستی را محکوم کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در کرمان تداوم دارد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمان، در اطلاعیه روز پنجشنبه این اداره کل آمده است، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه شمالی مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، فردا از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثنا ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م