Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همزمان با دهه فجر و با هدف ارتقاء مهارت و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی ، بیست و ششمین مرکز کارآموزی بین کارگاهی فنی و حرفه‌ای استان البرز واقع در شهرک صنعتی اشتهارد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز ؛علی پورجعفر معاون آموزش، پژوهشو برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در خصوص این مرکز گفت : در راستای اجرایی کردن تفاهمنامه استانی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و هلدینگ پایدار و با هدفارتقای مهارت و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی شرکت پدیده شیمی غرب، بیست و ششمین مرکزکارآموزی بین کارگاهی استان البرز در شرکت یادشده واقع در شهرک صنعتی اشتهارد افتتاحشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی از اهداف آموزش‌های مهارتیسازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را ارتقاء مهارت تکنسین‌ ها، کارگران و کارکنان صنایعو صنوف برشمرد و راه اندازی مراکز جوار کارگاهی را در این راستا ارزیابی کرد.
معاون آموزش، پژوهش و برنامهریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز افزود: تعامل با صنایع و صنوف، رمزموفقیت آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کار بوده و ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفهای جوار کارگاهی، افزایش بهره وری و کاهش ضایعات ناشی از کار را به دنبال خواهد داشت.
پورجعفر اظهارامیدواری کرد که با استقرارسیستم‌های آموزشی و مراکز جوار کارگاهی در صنایع بتوان گام موثری در جهت افزایش بهرهوری و نیل به اهداف کمی و کیفی صنایع استان برداشت.
در این مراسم که با حضور مدیرانشرکت پدیده شیمی غرب و مسئولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در شهرک صنعتیاشتهارد برگزار شد ، مجوز مرکز جوار کارگاهی به شرکت پدیده شیمی غرب اهدا شد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان فنی و حرفه ای استان البرز جوار کارگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان

اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان امروز با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در مراسم بهره برداری از این مرکز، مهارت‌آموزی را عامل رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری عنوان کرد

زارعی کوشا گفت: نسخه شفابخش برای خروج از بیکاری به ویژه در استان‌های زاگرس نشین، توسعه آموزش‌های مهارتی است.

وی گفت: مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، عامل مهم تحقق دیپلماسی مهارت در کشور است

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین خانه خلاق و نوآور مهارت کشور در کردستان
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز جوار کارگاهی در دستور کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای است
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است