Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی به طور سرزده از دادگستری شهرستان قاینات و همچنین دادگاه بخش عمومی نیم بلوک بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی به طور سرزده از دادگستری شهرستان قاینات و همچنین دادگاه بخش عمومی نیمبلوک بازدید به‌عمل آورد.

در این بازدید‌ها ضمن حضور در شعب و گفتگو با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و مشکلات موجود را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: اولویت‌هایی که در دستگاه قضایی برای سال ۹۹ ابلاغ شده را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم که عملکرد حوزه‌های قضاییه ما در تحقق اهداف قوه قضائیه در استان به چه حدی رسیده است.

بیشتر بخوانید: بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی از حوزه‌های قضائی شهرستان سربیشه و بخش درح

وی با بیان اینکه در این بازدید عملکرد دادگستری شهرستان قاینات را در دو بخش قضایی واداری مورد ارزیابی قرار گرفت بیان داشت: دادگستری شهرستان قاینات در جهت رسیدگی به پرونده‌های معوقه عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است که پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۹۹ پرونده‌های معوقه سال ۹۷ و ما قبل آن در حوزه شهرستان رسیدگی و مختومه شود.

حمیدی افزود: رسیدگی به پرونده‌های معوقه یکی از اولویت‌هایی است که ما در استان پیگیری می‌کنیم که باید تا پایان سال ۹۹ پرونده‌های معوقه در محاکم و واحد‌های قضایی رسیدگی شود.

وی تشکیل پرونده‌های تمام الکترونیک، استفاده از دادگاه آنلاین و ارتباط آنلاین با مردم را یکی دیگر عملکرد قابل قبول دادگستری شهرستان قاینات عنوان کرد و بیان داشت: استفاده از فناوری‌های روز قوه قضائیه یکی دیگر از اولویت‌های قوه قضائیه در رساندن دستگاه قضایی به قوه قضائیه هوشمند است، که لازمه آن استفاده همه همکاران از این فناوری‌های روز است که به این هدف برسیم.

در این بازدید‌های سرزده رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی به مراجعان حوزه‌های قضایی مذکور به صورت حضوری دیدار و گفتگو کرد و مسائل و مشکلات آنان را استماع و دستورات و راهنمایی‌های مقتضی را صادر کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بازدید از حوزه قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بازدید از حوزه قضایی رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی پرونده های معوقه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است