Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار جمعی از پیشکسوتان دوچرخه‌سواری با سرپرست استادیوم اظهار داشت: طی هماهنگی‌هایی که صورت گرفته در این جلسه حضور پیدا کردیم نشست خیلی خوبی بود و داوری هم حرف‌های ما را شنید و دیدی مثبتی داشت ما یکسری موارد که انتظارات جامعه دوچرخه‌سواری است را گفتیم و در مورد کمبودها صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواردی مانند برگزاری مسابقات، نتایج و دوپینگ.

وی ادامه داد: ما عضوی از جامعه دوچرخه‌سواری هستیم و قصد و غرض شخصی هم نداریم بحث ما فقط موفقیت دوچرخه‌سواری است و هر کمکی هم که از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم.

*بحث ما مخالفت با قمری نبود

مدیر سابق تیم‌های ملی در مورد اینکه گفته شده همه مخالفان خسرو قمری رئیس سابق فدراسیون حضور داشتند گفت: این بحث که ما مخالف قمری بودیم، درست نیست و بحث ما عملکرد فدراسیون است. همه نفراتی هم که در این جلسه بودیم سابقه طولانی در فدراسیون داشته‌ایم. زنگی‌آبادی خودش رئیس بوده، عطااللهی دبیر و وفایی مسؤول کمیته مسابقات بوده است. من هم چند سال مدیر تیم‌های ملی بودم. ما وظیفه‌مان است که حرف‌مان را بزنیم و به این رشته کمک کنیم.

چاپچی با تأکید بر اینکه هدف‌مان تخریب و مخالفت نیست گفت: ما هر صحبتی انجام می‌دهیم با دلیل و مدرک است اینکه چرا سهمیه ما برای المپیک توکیو کم  شده است موضوعی است که باید بررسی شود.

 

* معلوم بود ساختمان فدراسیون نیمه کاره می‌ماند

وی در مورد اینکه فدراسیون مشکلات زیادی دارد و ساختمان نیمه‌کاره‌اش به بودجه زیادی احتیاج دارد گفت: 90 درصد معلوم بود که طرح احداث ساختمان فدراسیون نیمه‌کاره می‌ماند ما آن زمان گفتیم اما کسی گوش نمی‌کرد ساختمان قبلی فروخته شد برای اینکه ساختمان جدید ساخته شود، اما از آنجا رانده و از اینجا مانده شدیم. برای این طرح کار کارشناسی نشده بود و اگر هم شده بود درست نبوده است. 

مدیر سابق تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری ادامه داد: دفتر فعلی فدراسیون که در کمپ تیم‌های ملی است واقعا لایق دوچرخه‌سواری نیست. آنجا قبلا رختکن یا خوابگاه بوده است و به درد فدراسیون نمی‌خورد. البته شنیدیم که داوری در حال تلاش است تا منابعی را جذب کند و امیدواریم ساختمان زودتر تکمیل شود.

 وی در پایان تأکید کرد: به نظر من هر کسی رئیس شود کار واقعا سختی دارد برخی کارها در گذشته باعث شده دوچرخه‌سواری به این دردسرها بیفتد امیدوارم از این به بعد شرایط بهتر شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: افشین داوری پیشکسوت دوچرخه سواری خسرو قمری فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است

رئیس کل دادگستری استان کرمان، گفت: آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است و لایحه آن حدود ۱۲۰ ماده دارد که هنوز مصوب نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در نود و هفتمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان که با حضور محمدمهدی، فداکار استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استان و نمایندگان صنایع، بنگاه‌های اقتصادی و اصناف کرمان برگزار شد، اظهار داشت: انتهای شعار سال یک اقدام هوشمندانه بود که از طرف مقام معظم رهبری عنوان شد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال حتماً با مشارکت مردم گره خورده است، گفت: در واقع ثابت شده که هر کاری به مردم واگذار شده برکت داشته و خیلی از مشکلات کشور برطرف شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مشارکت مردم یعنی مردم سرمایه‌های خرد و کوچک خود را در زمینه تولید به کار بگیرند، بیان کرد: باید زمینه جلب سرمایه مردم در زمینه تولید فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه شعار سال نقشه راه مقام معظم رهبری است و همه باید با برنامه‌ریزی از حضور مردم در تولید حمایت کنیم و مانع تراشی نداشته باشیم، گفت: در دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری در جهت تولید حمایت خواهیم کرد و حتماً در کنار سرمایه‌گذاران خواهیم بود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

حمیدی با بیان اینکه مردم همیشه از عدم همکاری دولت و قوانین مزاحم گلایه دارند، ادامه داد: وظیفه مسئولان است که زمینه حضور مردم در اقتصاد کشور را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه تشکیل دادگاه‌های تجاری یک پیشنهاد است که به قانون نیازمند است، افزود: آیین دادرسی تجاری از سال 99 در مجلس مانده است و لایحه آن حدود 120 ماده دارد که هنوز مصوب نشده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی آیین دادرسی تجاری را به نتیجه برساند چرا قانون خوبی برای اجرای احکام تجاری پیش‌بینی شده است و در توسعه اقتصادی کشور و حمایت از تولیدکنندگان واقعی اثرگذار است، گفت: حمایت قضایی و حقوقی از فعالان اقتصادی قطع نخواهد شد، اما تصویب قانون آیین دادرسی تجاری حتماً پشتیبان کار خواهد بود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • هلند میزبان آینده‌نگرترین محله جهان
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد