Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نوری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی، را افزایش سطح آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان ها، اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فراهم سازی زمینه حضور پر شکوه آنان در مناسبت‌های ملی و انقلابی و آیین های بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشویق آنان به نقش آفرینی در برنامه‌های دهه فجر، برنامه‌های زیادی متناسب با فضای فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.

به گفته این مسوول، برنامه هایی همچون، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، نمایش فیلم‌های انقلاب، قصه گویی، برگزاری نمایشگاه، معرفی شخصیت و وقایع، جنگ شادی از برنامه‌های دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است است که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: نشست های انجمن سرود و نمایش بصورت مجازی با حضور اعضای انجمن، نشست حجاب و عفاف، تجلیل از اعضای برگزیده کانون پرورش فکری به صورت زنده در صفحه رسمی اینستاگرام، برنامه زنده شعر خوانی در فضای مجازی با حضور اعضای انجمن شاعران نوجوان سپیدار، اشراق و صراط از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: همچنین مهرواره طنز با عنوان قند و نمک که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود، مقرر شد بعد از ایام دهه مبارک فجر در قالب تفاهم نامه‌ای پروژه ای با شهرداری، کمیته امداد، بهزیستی، صدا و سیما، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و نهاد کتابخانه‌ها  انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نشست دوره ای کارکنان کانون پرورش فکری نیز به صورت زنده برگزار می شود و همچنین مراکز زیر نظر کارشناسان مربوطه برنامه های فرهنگی و هنری و ادبی را همراه با آذین بندی مراکز در ایام دهه مبارک فجر به نحو احسن برگزار خواهند کرد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با ۱۷ مرکز ثابت و ۱۳ کتابخانه سیار شهری و روستایی و پستی و با ۵ انجمن فعال در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت کتاب و کتابخوانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کمیته امداد امام خمینی فضای مجازی زنجان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کمیته امداد امام خمینی انقلاب اسلامی ایران کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کمیته امداد امام خمینی فضای مجازی زنجان دهه فجر اخبار کنکور کانون پرورش فکری کودکان کودکان و نوجوانان انقلاب اسلامی هنری و ادبی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۸۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: ۱۵۰۰ نفر در دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی با حضور هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، موذنی رئیس دانشگاه شیراز، شیبانی فرماندار شیراز، سید فردین تقی زاده مدیل کل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و دیگر مدیران این سازمان برگزار شد.

تقی زاده در این مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان گفت: این جشنواره برای دومین بار در سطح ملی به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شده است و برای سال‌های آینده نیز به صورت پربارتر برگزار خواهد شد.

مدیر کل دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش قرآنی، معارفی، هنری و ادبی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در همه بخش ها و برای تمام دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در بخش هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: در بخش قرآنی ۲۱۹ نفر و در بخش معارفی ۳۵۰ نفر دانشجوی شاهد و ایثارگر به رقابت پرداختند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: امروز در آیین اختتامیه این جشنواره میزبان برترین‌های جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی هستیم تا از آن‌ها تقدیر به عمل آوریم.

وی در پایان از داداش پورف معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و موذنی رئیس دانشگاه شیراز در جهت حمایت از برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

گفتنی است، در پایان این آیین از برگزیدگان جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی با اهدای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود